Normální

8. října 2017 v 22:00 | REBELKAAAAAA |  Ostatní

Dnes vám předkládáme úvahu od české spisovatelky Sáry Lhotákové,
kterou napsala exkluzivně pro náš blog.


Jak si představuji ideálního muže a jak vnímám spolek mužů, kteří dobrovolně oželí sex?

Dostala jsem téma k zamyšlení s tím, jak vnímám muže a jak si představuji ideálního muže. Když to tak vezmu tak pojem ideální je dost zavádějící, nejenže nikdo na světě není ideální a ani ideál na světě nelze najít tak proč psát o něčem, co vlastně není ani moc reálné, však může se to ideálu přiblížit. Nuže, dejme se do toho.






Ideálního muže si asi každá žena představuje jinak, jelikož všechny ženy nechtějí to stejné od muže a každé ženě se nelíbí ten stejný muž, ať už vzhledem, vlastnostmi, charakterem, nebo chováním.

Tudíž budu nyní sdělovat svůj pohled jen sama za sebe. Ideální muž dle mého uvážení je takový, který dá ženě pocit toho, že je výjimečná, že ji miluje takovou jaká je a dýchal by pro ni. Je milující, klidný, dokáže ženě naslouchat a pomoci v řešení problémů. Je spíše tišší povahy, má pouze pár přátel v řad mužů. Není to žádný hospodský povaleč, alkoholik a ani drogový dealer a už vůbec nikoliv muž, který se nechává obletovat skupinkou jiných žen a dělá mu to vyloženě dobře na ego. Ideální muž ví, že jedna žena mu do života a do vztahu stačí a taky si ji umí vážit, stará se o ní, pečuje si o ní jako o princeznu. Má svůj názor, dokáže se sám za sebe rozhodnout, ví kdy je potřeba být kliďas a kdy je potřeba zakročit jako bojovník. Může být mírně žárlivý a to jen proto, že o tu ženu nechce přijít. Po sexuální stránce spíše nezkušený, či absolutně nezkušený, protože právě čekal na tu pravou, která do jeho života vstoupila a té věnuje své panictví. Takový muž je i skromný, spořivý, uctivý, chová se pokorně ke své ženě a umí si vydělat, zabezpečit sám sebe finančně a materiálně. Dokáže se chovat jako gentleman k ženě a umí být i štědrý.

Jak vnímám INCELS - spolek dobrovolných paniců?

Tak upřímně mě překvapilo to, že nějaký takový spolek vůbec existuje, avšak asi v dnešní společnosti se dá najít zastoupení všeho - což myslím v dobrém slova smyslu, takový všehochuť. Neodsuzuji to a nic proti tomu nemám. Zpočátku to však na mě působilo jako deníček jednoho možná trochu zoufalého muže, který se neumí seznámit. Však postupně jsem zjišťovala a zjišťuji, že je tam zastoupeno více lidí a že Ti lidé nejenže se tím chlubí, veřejně s tím vystupují, dokonce dávají ženám za vinu to, že je těžké se s nimi seznamovat.

Upřímně kdyby to tak bylo jen problém žen tak proč by potom na světě byly rodiny, páry a manželství? Není snad to vždy na obou lidech to seznámení, jak na muži tak i na ženě? S tím si dovolím nesouhlasit a nemyslím si, že je to jen chyba žen. Dále si myslím, že to není vše jen o vzhledu a penězích. Jako z části tak, že ano musí tam fungovat vzájemná přitažlivost a sympatie a určitě se šance na seznámení zvyšují tím, že člověk aspoň vydělává a chodí do práce, což samozřejmě. Avšak není nutné, aby ten muž byl vymakaný machýrek a kulturista, který má několik milionů na kontě, anebo že by nutně musel podnikat.

Nemyslím si, že by to bylo zapotřebí. Bohatě k seznámení s normální ženou postačí to, že bude chodit do práce, anebo se aspoň snažit si práci sehnat a udržet, umět se o sebe postarat a tak nějak o sebe dbát - zvládat základní hygienické návyky, umět použít parfém, antiperspirant a umět si vyčistit zuby a špínu za nehty, oblékat se čistě a slušně.

Důvod proč je lidé odsuzují a škatulkují - INCELS si myslím, že je to hlavně pro to, že na něco takového nejsou zvyklí. Sex a seznamování i když nemusí jít každému dobře tak je bráno jako něco, čím si projde za život každý. Především mám názor takový, že pokud se INCELS dobrovolně chlubí tím, že jsou panicové a nikdy nic neměli a ani nechtějí tak pak potom to u lidí vzbuzuje i dojem podivínství a tak nějak to asi nechtějí pochopit, že se o tom informovat blíž. Přijde jim to nenormální, s prominutím pošahané a divné. Asi proto. Kdyby INCELS byl jen spolek paniců, kteří chtějí mít vztah a rodinu jen se jim třeba nedařilo se se ženou seznámit, tak si myslím, že by byli lidé schovívavější a někteří jedinci by dokonce projevili i soucit, či trochu lítosti a více by to přijali. Avšak takto to budí dojem ten spolek INCELS to, že vlastně "mají problém a ani s ním nechtějí nic dělat a jsou na to hrdí". Tudíž vlastně žádné další lidi a ani ženy k tomu nepotřebují.

Předsudky nejčastěji vznikají z toho, že lidi neradi přijímají něco nového a jsou vůči novým věcem skeptičtí a proto si je drží od těla. A také hlavně z toho, že se o tom lidi víc zajímat nechtějí a nechtějí to ani pochopit, protože jim to přijde "až moc" přes nějaké jejich hranice chápání. A proto to raději odsoudí, než aby to pochopili, či to jen přijali.

Předsudky samozřejmě nejsou dobré, nejen pro spolek, ale celkově pro jakoukoliv menšinu, či spolek. Však je pravdou, že předsudků se drží spíše starší generace.

Hypersexuální společnost podle mého názoru není. Hypersexualita je sexuální porucha a je zapříčiněna převážně psychikou dotyčného. Společnost jako taková hypersexuální není. Ano, sex se bere jako normální věc, však nikoliv v přehnané míře. Kdyby společnost byla hypersexuální tak by tu už dávno souložil s každým a každý den a několikrát denně a společnost by spíše připomínala divočinu.



Pokud máš originální myšlenku nebo nový pohled na téma blogu,
můžeš nás kontaktovat na adresy uvedené na konci stránky.

Když napíšeš svůj článek, staneš se po jeho zveřejnění
členem Autorského klubu našeho hnutí.

Jestliže znáš další nezapojené, kteří by se chtěli přidat
k Hnutí nezapojených, dej jim vědět o našem blogu.





 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | 8. října 2017 v 22:11 | Reagovat

Díky paní spisovatelce za obsáhlou úvahu.

Zajímalo by mě, jak je myšleno, že jsme spolek dobrovolných paniců, děkuji

2 Zvedavy Zvedavy | 9. října 2017 v 1:43 | Reagovat

Tak to vypada, ze i incels nasli svou cilovku protoze tu definici idealniho muze dle autorky by asi mohli splnovat.

Za sebe bych rekl, ze treba chovat se pokorne k zene nepovazuji za cestu za stastnym zivotem (na oplatku bych pokoru necekal ani od zeny) a preferuji rovnocenejsi postaveni. Ale taky nejsem nezkuseny panic - takoveho lze asi snaze do te podrizene pozice dostat.

3 Mám rád pivo Mám rád pivo | 9. října 2017 v 7:29 | Reagovat

[1]: Na tuhle otázku, nechť odpoví autorka...My si rádi počkáme na odpověď!

4 Co už Co už | 9. října 2017 v 8:23 | Reagovat

No hezky se to čte :-)
Ale v praxi kéž by to byla pravda [:tired:]

5 Kedlubec Kedlubec | E-mail | 9. října 2017 v 8:52 | Reagovat

Autorka popsala presny opak toho co je ve skutecnosti zajima.Ale v psany forme vzdycky vsechno vypada tak idealne,ale realita je jina a zacina jakmile clovek udela prvni jrok pres prah.V tom nepohadkovvym svete vetsinou zensky preferujou jak uz tu zaznelo stokrat a jednou vystajlovany frikuliny,ktery to umej z holkama uhrat,kdepak nejaka uprimnost.Tichyho si ani v nejmensim nevsimne musi to byt naopak urvany extrovert,ktery to desne rozjizdi a je cool bavic.A v neposledni rade je jedno jestli je alkoholik nebo gembluje to zjistujou az po te co se bezhlave zamiluji do jeho rozkosnyho ksichtiku.

6 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 9. října 2017 v 11:51 | Reagovat

[1]:  Rádo se stalo. Je to myšleno nikolikv hanlivě, ale tak, že celé tyto stránky - blog na mě to tak působí.
Jelikož když je někdo na něco hrdý tak se tím i veřejně prezentuje a zdůrazňuje to :) což tady ostatně je prezentováno. A když na něco člověk není hrdý a je v té situace nedobrovolně - tak na ni veřejně neupozorňuje a nechává si ji spíše pro sebe, či je pro pár přátel :).

7 Princ Princ | E-mail | Web | 9. října 2017 v 11:52 | Reagovat

Ženy samozřejmě úplně hodného, nudného a sexuálně nezkušeného muže VŮBEC nechtějí.

Některé si myslí, že ho chtějí, ale nakonec si stejně vyberou zábavného tajemného sexuálního přeborníka, který je zahrne spoustou různých emocí...

Ženy doopravdy nechtějí žít v harmonii, chtějí se i těšit, i bát, i plakat...

8 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 9. října 2017 v 11:54 | Reagovat

[2]:  Ano, tu definici splňují.
Pokora není o tom, že je ten druhý nad Vámi v nějaké moci. Ale, že v pokoře a slušnosti se vzájemně k sobě chováte - jak žena tak i muž. Pokora není žádná hanba a nemá co dělat s nějakým postavením :). Pokorný může být i člověk, který je hodně dominantní typ ve vysokém postavení, avšak přesto se může k lidem chovat s pokorou, což šlechtí toho člověka.https://www.celostnimedicina.cz/pokora-a-jeji-role-v-uzdravovani-lidske-duse.htm

[4]: Děkuji, jsem ráda, že se to hezky čte, to mi lichotí 8-)  :-)  :-) .

[5]: Stále dokola ohraná písnička na kterou v článku narážím :) :). Jen řeknu to, že si dovolím nesouhlasit, toť vše.

9 Mám rád pivo Mám rád pivo | 9. října 2017 v 12:27 | Reagovat

Spisovatelka Sára Lhotáková ráda provokuje. Jsem si naprosto jist, že by odmítla člověka se stigmatem, co máme my a dala by přednost "normálnímu"......Ten její konstrukt ideálního muže sice hravě splňujeme, ale myslím si, že by byla chiméra si myslet, že máme vyhráno, když praxe ukazuje, že je vše jinak

10 james james | 9. října 2017 v 12:54 | Reagovat

Incel (Involuntary celibate) už z definice znamená nedobrovolný celibát.
Tedy člověka, který není schopný nalézt buď žádného partnera nebo jen takového, kterého sám nechce.

Jinak ten článek je takový řekněme  "diplomatický".

11 Zvedavy Zvedavy | 9. října 2017 v 13:50 | Reagovat

[8]: S tim pouzitim slova pokora moc nesouhlasim. Tak jedna vec je byt pokorny obecne (to je ok, jsou veci co nas presahuji, treba ve vede a poznani je hodne dulezita). Ale je tam jasne postaveni. Tim ze mam pred necim pokoru to stavim nad sebe. Druha vec tedy je mit pokoru vuci nekomu coz proste nutne znamena stavet ho do vyssiho postaveni. A tady opakuji, ze chovat se pokorne nedoporucuji. Radeji s respektem (vzajemnym - coz vnimam dost jinak). Mozna se muze zdat, ze jsem se zasekl na jednom slovnim obratu, ale me prave dobre ilustruje dojem z toho clanku (pecovat jako o princeznu, ma jen jednu na cely zivot atd.).

Plus bych rekl, ze obecna zkusenost muzu jdoucich touto cestou bude, ze budou se svymi princeznami jen kamaradi.

12 Kedlubec Kedlubec | E-mail | 9. října 2017 v 15:26 | Reagovat

Jj je to sice obehrana pisnicka,ale pro svoji oblibenost je porad hrana a hlavne vede v hitparade hranosti u zen.Ta predstava o idealnim chlapci je hezky pohadkova,ale v realu to tak vubec neni.Vim to sam a zna to i rada dalsich,krery se s otresnou realitou setkavaji kazdy den.

13 Co už Co už | 9. října 2017 v 17:33 | Reagovat

Sára Lhotáková zajímalo by mě jak s tvého pohledu na základě úvah tvého článku bys poradila teda? Z mého pohledu (idea někoho) je špatně!Chápu něco jo ale mělo by to bejt v jaksi mezi.A tím chci říct že mě připadá že hodně holek i starších žen jako by si logicky neuměli odvodit šance a životní poměry muže ČR!A ta věčí část to možná zmerčila dobře ví a chová se tak [:tired:] Kdo ví ale je pravda že když žena projde 2 3 vztahy a je jí 30+
tak si ze mě udělá akorát srandu.No je mě to jedno ale ocenil bych právě tu pokoru!!! A to vím o čem mluvím to se mě stalo.CO UŽ když ženská nedá tak můžeš třeba dělat stojky a je jí to jedno.Máš pocit jako by na tebe všichni srali :-x A proč?Jsme u toho má za sebou frontu 10 dalších :-x
Je to zlý obchod :-( v době kde si každý na něco hraje.
A jen čekat na nákou co je milá to je jediná šance ;-) Tak porad jak neskončit ve friendzone :-D

14 marian marinoff marian marinoff | 9. října 2017 v 18:43 | Reagovat

No jistě, sice je to pěkně napsané, ale je tam hned několik "chyb".

1. logika, že je někdo na něco hrdý a proto něco zveřejňuje je chybná. Prostě si chce dotyčný jenom vylít srdíčko na internetu a pobavit se o tom s lidmi, možná proto, protože mu není příjemné to řešit s kamarády/rodinou.

2. tyhle obrazy ideálního muže jseou celkem vtipné, ano je to pravda, ALE...

toto body se začnou počítat až ve chvíli, kdy se člověk dostaně skrz kvalifikaci do závodu.

Něco jako - ideální muže by měl být hodný, zábavný a zajímavý. ALE pokud nemá ruce a nohy tak ne, nebrat.

To o čem se tu píše, že je ideál je po ALE.

Dále rady typu: buď milý, buď pozorný, musíš trochu ignorovat a atd. platí taky po ALE.
Jasně, pokud je muž idol, tak může ignorovat, protože se ženy snaží samy (ano, viděl jsem to mnohokrát). Když je milejší nebo pozornější, tak je to taky super... ALE

15 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 9. října 2017 v 23:53 | Reagovat

Děkuji za všechny reakce a komentáře k článku :) :). Musím uznat, že mě všechny moc potěšili a to bez ironie, čekala jsem upřímně víc hejtů a víc posměšků :D :D ostatně s tím jsem do toho šla. Svou odpověď nebudu teď směřovat na jednotlivce, ale vyjádřím se komplexně.
Ideální protějšek si představuji a požaduji takový aby byl tak jak je uvedeno v článku. Je to možná s podivem, že to tak cítím, ale je tomu tak :), po zkušenostech v životě s lháři, podvodníky, finančními podvodníky, děvkaři, chlapi co maj vše u zadku a přehnanými dramatickými chlapi tak to cítím tak jak jsem napsala, není to žádný fake :), ať už tomu věříte nebo ne, je to na Vás :). Nutit Vás abyste mi věřili nebudu, je to Vaše volba. Kdo tvrdí, že bych zvolila opak :D tak upřímně nad tím se tu bavím, protože jsem zaškatulkovaná jen proto že jsem žena :D, to že se mnou nemáte osobní zkušenost ještě neznamená že i já preferuji namachrované týpky :), ostatně lidi co mě znají a mí ex ví moc dobře jaké typy mužů mám ráda :). Fakt mě to mile pobavilo, že si to i přesto někdo o mě myslí :D děkuji. Slovo pokora je tu vnímané asi ze všech stran jinak :) a asi špatně pochopeno, ale to je jedno, doporučuji si o pokoře něco víc nastudovat, případně víc prožít v životě :). Není to o tom, že něco je nad Vámi, ale o tom, že si něčeho vážíte a ceníte si toho, umíte se o to starat, pečovat a s prominutím nedlabat na to :). Idealista nejsem, ale téma článku bylo "Jak si představuji ideálního muže" Tudíž si myslím, že jsem téma zodpověděla vyčerpávající odpovědí v článku :). A ano, velmi ráda provokuji :), ostatně to byl i důvod proč jsem na žádost o spolupráci a napsání článku odpověděla kladně, chtěla jsem tu rozvířit vody a třeba i přimět některé muže, aby viděli, že jsou i ženy, které je nezavrhnou ale že jim stojí za to se k tomu aspoň vyjádřit :). Stálo mi to za to ten článek napsat a třeba i pobouřit pár chlapů, poněvadž správný umělec má v lidech vzbuzovat emoce, což se mi podařilo a za to Vám všem děkuji. Článek mi splnil veškeré mé požadavky a očekávání, za což děkuji obecenstvu. A prosím Vás, až mě budete soudit, tak mě nejdříve poznejte v reálném životě a pokecejte se mnou reálné :), internet může být dost zavádějící, pokud jde o to vyčíst z nich to jaký člověk je :D.
Přeji všem příjemný den :).

16 Alka-fejetony Alka-fejetony | E-mail | 10. října 2017 v 1:34 | Reagovat

Však je pravdou, že předsudků se drží spíše starší generace.
...jsem zkopírovala z Vašeho článku.
A protože mi je 62 let, tak bych ráda věděla, jak jste k té PRAVDĚ přišla.
Děkuji.
(Nicméně Vám udělám radost tím, že se "držím předsudků" najmě co se češtiny týče. Zdokonalte svoji gramatiku. :-?  Čert vem čárky, ba i trpný rod, ale takové to ni, ji - resp. ní, jí si račte ohlídat.) ;-)

17 Kedlubec Kedlubec | E-mail | 10. října 2017 v 9:02 | Reagovat

Je to proste zacarovany kruh.Leda ze by zenske uolne z grunty zmenily sve smysleni,ale to se nestane a sois buse jeste hur.Cela spolecnost smeruje k maximalni povrchnosti.Mam pocit,ze v drivejsich dibach to takevidentni nebylo a zeny se vpohybovali vice v realite.ale to je nejspis tim ze dneska vsechno nahradila ta virtualni a v ze si zeny predstavuji dokonaly bezchybny princatka s nadprumernym Iq v nadupanym Maserati.Jakypak copak skromnost stranou.A taky si mysli ze v rozkroku maji pozlaceny zazrak tak by ti muzsti trubci meli pred ni kleknout a uctivat ho a samozrejme se k nemu modlit.

18 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | 10. října 2017 v 10:17 | Reagovat

Tomu se říká hypergamie. Řešením by bylo, že by se ženy nechaly oplodnit "kvalitními" muži, podle svého výběru a dál by jinak žily s námi obyčejnými... Ale z psychologického hlediska bys to zřejmě neuspokojovalo ani jednu stranu (tedy kromě těch "kvalitních" mužů).

19 Viktor Viktor | 10. října 2017 v 11:21 | Reagovat

[Smazaný komentář] Pokud jsem to dobře pochopil, tak velkou část života Vám znepříjemňovali řasnatci, takže nyní už se zaměřujete u partnera na povahu.

20 Kedlubec Kedlubec | E-mail | 10. října 2017 v 11:23 | Reagovat

To sem neznal tenhle pojem.A sedi to a je to hlavne fenomen posledni doby,ktera upozadila jakekoli jine kvality a prioritou se staly pouze prachy.A emancipace zpusobila to ze buchtickam narostli frnaky az do nebes.A k finalnimu semleti poslednich zbytku mozku prispeli smartfounky,ktery se stali jejich posvatnou relikvii.

21 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 10. října 2017 v 11:40 | Reagovat

[Smazaný komentář] Zkušenostmi, že především starší ročníky se drží zarytých pravda a názorů, kterým lidé dříve věřili. Však neříkám, že všichni ze starší generace předsudky mají. Nehážu všechny do jednoho pytle.
Děkuji za kritiku, na své gramatice zapracuji, jsem ráda, aspoň vím, že se mám zlepšit :).

22 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | 10. října 2017 v 11:58 | Reagovat

btw."[Smazaný komentář]" byl můj, protože se mně to uložilo několikrát a tím se posunuly čísla na které reagujete...

Dříve byly předsudky vůči homosexuálům. To se v posledních letech změnilo.
Naopak vůči nám nezapojeným předsudky sílí, dříve nebylo příliš divné být pannou, nebo starým mládencem, někdy to bylo spíše považované za cnost.
Náš blog vznikl mimo jiné proto, abychom dali světu vědět, že dnešní předsudky vůči nám nepolíbeným ve stylu, že jsme homosexuální, impotentní, nebo úchylní, se nezakládají na pravdě.
Jsme sami, protože nás prostě žádná nechtěla. O příčinách pojednává můj první článek - viz. "Manifest" v horní nabídce...

23 Princ Princ | E-mail | Web | 10. října 2017 v 13:58 | Reagovat

[Smazaný komentář] Takže Sáro v článku píšeš, jak toužíš po hodném ňoumovi, ale sama jsi ve svém životě stejně dávala přednost děvkařům? :D

24 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | 10. října 2017 v 14:22 | Reagovat

pro vysvětlení:

pro prince Kena je výraz "děvkař" lichotka :-D  :-x

25 Doby Doby | 10. října 2017 v 18:26 | Reagovat

To je jasný že Sára vlastně neví co chce..myslí si že by chtěla hodnyho noumu ale ženská mysl je stejnak naprogramovaná tak že takovej týpek ji brzo omrzí aniz by si to třeba vědomě uvědomovala..podvědomě bude vždy vzhlížet k silným jedincům i kdyby si to logicky snažila odůvodnit jakkoliv..tohle jsou stejnak jen prazny fráze :-D

26 mimonmimoss mimonmimoss | 10. října 2017 v 18:57 | Reagovat

Ken dí pravdu. Zajímavá připomínka. Nejen že je donjuan, ale taky umí číst mezi řádky...

No jak to teda bylo?

27 Rest Rest | 10. října 2017 v 19:03 | Reagovat

Při nejlepší vůli nemohu v článku najít nic, co by provokovalo. Zato pouhá existence nedobrovolných starých paniců a popis jejich situace působí, zdá se, na mnohé ženy hodně provokativně. :)

28 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | 10. října 2017 v 19:16 | Reagovat

[27]: Ano, to je zajímavé...

29 sugr sugr | E-mail | Web | 10. října 2017 v 20:29 | Reagovat

" Ideální muž dle mého uvážení je takový, který dá ženě pocit toho, že je výjimečná, že ji miluje takovou jaká je a dýchal by pro ni." - Fata Morgána existuje??? :-D

30 Jiří Hušner Jiří Hušner | 10. října 2017 v 21:32 | Reagovat

Článek je super, moc se mi líbí, je moc hezky napsaný. :-)  :-) Akorát mě tu dost zaráží, jak si tady hrajete na něco co nejste. Dovolovat si na ženu a svalovat na ně veškerou vinu, to jste velcí hrdinové teda, co se třeba zamyslet sami nad sebou? Zkušenosti nemáte, a dovolíte si něco tvrdit? Z čeho? Až budete mít nějaké zkušenosti, můžete povídat, vyhejtit ženy, to by Vám šlo. Přes internet je každý hrdina. Jinak mi přijde, že autorka ví přesně co chce, i to dala v článků dost najevo a i to tu uvedla, tak si to pokud to nevidíte přečtěte ještě jednou. Soudíte tady, a neprávem.

31 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | 10. října 2017 v 21:45 | Reagovat

[30]: Tohle neklapne :-D  :-x

32 Ivvik Ivvik | 10. října 2017 v 23:38 | Reagovat

[25]: Já si sice s článek na 100% neztotožňuju, ale z čeho tam vyplývá, že chce 'ňoumu'? Autorka píše:
'Má svůj názor, dokáže se sám za sebe rozhodnout, ví kdy je potřeba být kliďas a kdy je potřeba zakročit jako bojovník.'
Takto si tedy ňoumu nepředstavuju. :-)

33 Jméno Jméno | Středa v 5:24 | Reagovat

[30]: Mr. Princ má velké zkušenosti a přesto Sáru hejtuje...

Jinak pro autorku, mám dost silný pocit, že lidé jako schválně píšou tyhle články, aby se pak mohli smát všem, kteří jim věří. Možná jsem už trochu paranoidní, ale jinak si to neumím vysvětlit. Opravdu mám ten pocit, že ženy něco řeknou a pak udělají pravý opak.

Něco jako když děti pošlou zmateného turistu schválně na opačný konec města, než kam chce a pak mají legraci z toho, jak s ním vyjeb*li...

34 Kedlubec Kedlubec | E-mail | Středa v 9:30 | Reagovat

Skoda ze tyhle hezky fairytales v kterych je vsechno tak jak ma byt a svet je v nich jak z romantickyho filmu totalne lisi od reality.Tam se zeny chovaji propastne jinak a nedostavaji nicemu z toho co kazda pise.

35 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Středa v 20:27 | Reagovat

Nechápu, jak ženský hodnotí podle toho co kdo použije za smrad, nebo co si zrovna obleče za hadry... to už je poovrchnost na druhou :-!

36 Jiří Hušner Jiří Hušner | Středa v 20:38 | Reagovat

[33]: Má zkušenosti jo? A v čem? V hejtech to možná jo, ale má taky zkušenosti třeba ve vztahu se ženou? Jenom se tady litujete a děláte ze sebe chudinky, aby vás lidi litovali, a všechno hážete na ženy, místo toho, abyste se nad sebou zamysleli. Hejtovat umíte, to je všechno, to je fakt hrdinský no. A paranoidní, to asi fakt jste no. A co mě nejvíc zaráží, že tady všichni vystupujete jen pod nějakou přezdívkou, jak říkám, na netu je každý hrdina.

37 Princ Princ | E-mail | Web | Středa v 21:15 | Reagovat

[Smazaný komentář] Ano, je to vyloženě taková konspirace.

Ženy spí s muži, kteří "jsou v klubu", kteří "ví, jak to chodí." Navenek ale šíří všechny ty nesmysly typu: "Chlapi jsou prasata, jde jim jen o to jedno", "Ideální chlap se nenechá obletovat jinýma", "Měl by čekat na tu pravou a té věnovat své panictví" (:D :D :D)

Pokud žena vidí, že věříte kterékoli z těchto vět, "nejste v klubu" a spát s vámi nebude.

Cílem tohoto schizofrenního jednání (s alfou děvka, na betu hrát princeznu) je hlavně vyhnout se shamingu a zachovat si domnělou čistotu pro zaopatřovatele.

Humor je až na třetím místě :D Mnoho žen (borderline, s menším sebepoznáním) své pohádkové verzi upřímně věří. Dokud v okolí není dostatečně velký alfa...

38 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Středa v 21:43 | Reagovat

[36]: Největší hejter...

[37]: Nj, tohle mě taky fascinuje, takhle hra na "sex je fujky", a pak si vyberou stejně "zkušenýho"...

39 Jiří Hušner Jiří Hušner | Středa v 21:51 | Reagovat

[37]: Vy jste konspirace sama o sobě, vaříte tady úplně z ničeho. O ženách nevíte vůbec nic, ani nevíte jak to přesně chodí, a co udělat pro to, abyste nějaký vztah vůbec ziskal. Jenom si tu stěžujete, nic jinýho neumíte. Jste chudinky co, ale za všechno můžou ženy? Jedete si pořád to svoje, nic jinýho. Asi si dost o sobě myslíte, ale pokud urážíte ženy, dost to vypovídá ne o nich, ale o vás. Takhle získáte kulový.

40 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Středa v 21:56 | Reagovat

[39]: Čichám, čichám trolla...
Víte jak se pozná troll? Nenapíše nic o sobě :-x

41 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Středa v 22:02 | Reagovat

Kdo tady říká, že "sex je fujky" ? :-D  :-D  :-D , tady někdo hraje na hodně velkou domýšlivost pánové :D :). Celkem mě tu ta diskuze baví, jak si jedete ty svoje kolečka stále dokola. Nejdřív jsem "ta co neví co chce" pak "děvka" pak že si hraju "na princeznu" pak "že jsem provokativní" a pak "že nejsem provokativní" :D :D heh a kdo tu pak neví co chce, Vy si neumíte vybrat :P. Přiznejte si prostě jednou v životě, že všechen ten hejt přichází z Vašeho nitra a že ta všechna ta negace a zašpklost je ve Vás a jelikož nemáte promiňte hrdost v sobě, tak si to ani nepřiznáte :). Kdybyste byli tací chlapi jak tady tvrdíte tak si to aspoň přiznáte :) :). Na mě házíte jen špínu, protože jsem se Vám naskytla jako vhodná příležitost :D. Jinak abych odpověděla na otázku, tak vím moc dobře co chci, do života mi chodí introvertní pánové a takové jaké jsem tu vypsala. Nebylo to zbožné přání, ale je to realita :). To co bylo minulostí bylo pro mě lekcí, ale kdo v životě někdy nechybuje? Já si to přiznám, že minulost je pro mě mrtvá a nesoudím sama sebe dle minulosti, nevíte totiž o mé minulosti nic, nevíte, jak jsem žila a nevíte jaké mám preference :D. To je na tom to vtipné.
Fairy Tale? :D a to jako v čem? Nejsem snílek, ani idealista :D, jsem sice optimista, ale jinak normální dospělá ženská a v pohádce fakt nežiju :D, v realitě, ale asi v trochu jiné, než kterou ji vidíte Vy. Ne nadarmo se říká, že to co člověk chce vidět v životě to i bude potkávat :), myslím, že tady to vysvětluje zdejší "realitu a vnímání reality" :).
A největší hater (aspoň to pane Honzo napište správně tak jak se to píše :))  tu není pan Hušner, ale pan Kedlubec :D tak si to prosím přiznejte, ať jsme v té realitě, která je tu stále tak propagovaná :) :).

42 Jiří Hušner Jiří Hušner | Středa v 22:07 | Reagovat

[40]: A víte jak se pozná zabedněnec? Že tu neustále hejtí něco nebo nebo někoho, svaluje tu vinu na ženy, přitom on sám je chudinka? Zamyslete se nad sebou, pokud to umíte. Já sem úplně normální člověk, který na 100% není jako vy, rozhodně nejsem taková chudinka, abych tady hejtoval něčí práci a nebo ženy obecně, tohle nemám zapotřebí, mám nějakou pokoru a úctu, což vám chybí, spíš ani nevíte ani co to znamená.

43 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Středa v 22:09 | Reagovat

Tak hlavně že je veselo...

44 Jiří Hušner Jiří Hušner | Středa v 22:13 | Reagovat

Akorát se tu stydíte. Jste velcí frajeři akorát, a budu vás hejtovat, protože si to zasloužíte za to jak se chováte, nemáte žádnou úctu ani respekt, nejste chlapy, akorát největší chudinky na světě. A trollové, tu jste tu všichni, nic jinýho neumíte. Navíc, docela mě tu baví to, jak tu má každý nějakou přezdívku, se stydíte tu vystoupit nebo co? Nemáte kuráž?

45 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Středa v 22:15 | Reagovat

[42]: To by věděl líp Ken, co je toto za strategii, ale je mně jasný, že mě pro mě tento komentář určen není :-D  :-x

46 Jiří Hušner Jiří Hušner | Středa v 22:18 | Reagovat

[45]: To není žádná strategie, ale holý fakt pane. Nevim proč sem píšete něco o nějaké strategii. A ten koment je přesně pro vás a taky je o vás.

47 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Středa v 22:26 | Reagovat

Bez tak si myslím, že je zde komunita max 5 lidí :) kteří si tady ty komentáře píšou pod různými přezdívkami :), si myslím, že jsou to jedni a ti samí tady :) :). Viz pan Honza se tu sám prozradil tím komentářem, který pak jakože nenápadně smazal :) :) se představil jako 62 letý pán.  
A trollové jste vy anonymové, či celá tato komunita :), jediní kdo tu vystupuje pod svým jménem jsem tu já a pan Hušner, možná ještě ten pan Honza z Brna, ale jinak samé anonymy :) a pak kdo je tu troll? :D :D Sami jste trollové, když se za sebe stydíte, za svá jména, tváře a všechno, stydíte se sami za sebe :D, kdybyste byli tak hrdí panicové tak uveřejníte jméno :).
Takhle můžete být i roboti z internetu :D :D. A trollové jste, jelikož vy tady nepíšete o sobě nic osobního :D :D takže teď jste si naběhli.
A panu Princi? :D Nevěřím ani jednu zkušenost, ani jednu totiž neprokázal :D :D :D . Dovolím se zasmát :D :D :D .

48 Mám rád pivo Mám rád pivo | Středa v 22:33 | Reagovat

[44]: Jiří Hušner je pseudonym. Stejně jako Sára Lhotáková.

49 Princ Princ | E-mail | Web | Středa v 23:23 | Reagovat

Jiří je Bílý rytíř, nebo také Feminista v naději. Prostě doufá, že když se bude holek zastávat, mohl by z toho kápnout nějaký sex.

Existuje Jirko cesta, jak mít spoustu sexu doopravdy. Je ale trochu bolestivá - vyžaduje totiž vzdát se iluzí.

50 Princ Princ | E-mail | Web | Středa v 23:28 | Reagovat

[41]: Do života ti chodí introvertní pánové? Kolik jich pro zajímavost zvládáš? Kolik z nich ti věnovalo své panictví, jak píšeš v článku? :D

51 Jméno Jméno | Čtvrtek v 7:46 | Reagovat

Jiří Hušner: Takže si to shrneme -

přijdete sem, jen urážíte, argumenty žádné, ze sebe děláte borečka, který všechno ví a všechno zná...

Když se objeví třeba Princ, který podle mně měl v posteli víc žen, než se na vás vůbec kdy usmálo, tak ho sjedete, že o ženách neví vůbec nic :-)

A pak kdo je tu zabedněný :-)

52 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 8:45 | Reagovat

:-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!
:-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D
:-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!
:-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D
:-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!
:-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D
:-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!
:-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D  :-!  :-D

53 Co už Co už | Čtvrtek v 9:54 | Reagovat

Já si nemyslím :-(

[47]: https://youtu.be/Fu8WUC0bmnc

Někdy jen lepší odhodit předsudky a zamislet se sám nad sebou a kam kráčím.
To už vym

54 Kedlubec Kedlubec | E-mail | Čtvrtek v 11:17 | Reagovat

[47]:Yesss.Vyhravam titul nej hatera od autorky.I kdyz nevim co hejtujiciho v tech mych postech bylo.Napsal sem pouze holou,prostou,do prazdnejch floskuli nezabalenou pravdu.Zajimalo by me jak se zbloudi takovy ti mravokarci ja si treba vygooglil otresny ksicht+seznameni a nasel toto. Krasavci a krasavice si to vygooglily nejspis pres klicova slova topeni voda plyn hreben.

55 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 14:12 | Reagovat

[54]: To by mě taky zajímalo, jak se sem ti lidi dostali...

Měl jsem vpravo anketu, tak nejvíc bylo ze zpovednice.cz, pak socialnifobie.info, ale to je tím, že na těch stránkách jsem dříve "působil".
Časem asi google náš blog taky zaindexoval, takže občas to i někdo vygooglí. Pár lidí možná z toho facebooku, v poslední době asi bude nejvíc přímo z blog.cz, jak tam máme na titulní stránce pořád ještě článek Tabu.

56 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 15:50 | Reagovat

:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-| :-|
:-| :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-|
:-| :-| :-! :-| :-| :-! :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-! :-| :-| :-! :-| :-|
:-| :-! :-! :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-! :-! :-|
:-| :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-|
:-| :-! :-| :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-| :-! :-|
:-| :-! :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-! :-|
:-| :-! :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-! :-|
:-| :-! :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-! :-| :-! :-|
:-| :-! :-! :-| :-! :-| :-| :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-| :-| :-! :-| :-! :-| :-|
:-| :-| :-! :-! :-| :-! :-| :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-| :-! :-| :-! :-! :-| :-|
:-| :-| :-| :-! :-! :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-! :-! :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|

57 Nikdo Nikdo | Čtvrtek v 15:56 | Reagovat

Princi, klidni se s tim nerizenym sexem. O to vubec v zivote nejde na prvnim miste, navic kdo chce chytit neco hmotneho nebo dusevniho. Uvedom si co mas za jmeno a co pises.

58 Rest Rest | Čtvrtek v 17:49 | Reagovat

(41) Problém dnešních diskuzí na internetu je, že autor článku vlastně počítá jen se souhlasem, nebo pochlebováním. Jiný, nebo opačný názor bývá nejjednodušší setřít obviněním z hejtování, negativismu, zapšklosti a frustrace. Slušně diskutovat a oponovat, aby z toho něco měly obě diskutující strany je už spíše výjimkou.Mě se zdá, že na tomhle blogu to ještě celkem funguje, zkuste si najít na internetu fóra věnovaná tak zdánlivě nevinným tématům jako jsou třeba fotografování, modelaření, rukodělná tvorba. Tam lítají výrazy....

59 Mám rád pivo Mám rád pivo | Čtvrtek v 17:53 | Reagovat

Svým způsobem je to zásluha Honzy z Brna, který sice maže, ale velmi uvážlivě.

60 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 18:19 | Reagovat

[59]: Určitou kulturnost je potřebu zachovat. Jinak by to tady dopadlo jak na zpovědnici...

61 Mám rád pivo Mám rád pivo | Čtvrtek v 19:18 | Reagovat

[47]:Slečna Lhotáková zřejmě disponuje mimořádnými nadpřirozenými schopnostmi, když tak dovede bezchybně posoudit, kolik má komunita členů? Je třeba mít ke schopnostem slečny Lhotákové skepsi, ačkoliv si tak ráda zakládá na své magii a jasnozřivosti a to nejen na svém webu.Sám se divím, proč si zvolila pseudonym Rebelka, protože k její povaze by se spíš hodila přezdívka Svíčková Bába. Ostatně osoba, která tak ochotně věří různým pověrám a fantasmagoriím se asi jinak nazvat nelze.Pokud ovšem se nejedná o šarlatánku, která zneužívá ve svůj prospěch lidi, kteří davájí přednost emocionalitě před racionalitou. Z tohoto důvodu považuji tuto osobu za nedůvěryhodnou, protože je mi naprosto jasné, kam směřuje její vypočítavost, když hlavy lidí oblbuje různými bludy, které odporují vědeckým poznatkům i logice.

62 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 19:24 | Reagovat

[61]: Rád bych věřil, že slečna Lhotáková nám článek napsala jen pro své potěšení

63 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 19:25 | Reagovat

K čemuž teoreticky může patřit i trocha neškodné provokace...

64 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | Web | Čtvrtek v 19:47 | Reagovat

jelikož článek působí jak klasický komerční plátek, tak to zřejmě čistě jen pro potěšení nebylo

65 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Čtvrtek v 19:49 | Reagovat

[54]: Rádo se stalo, máš být na co hrdý :D  :-)  :-) .

[58]: Nečekám jen souhlas, ale spíše konstruktivní diskuzi, což se o tomto říct nedá, jelikož se tu jen vnucuje jen ta jedna a stejně ohraná písnička :) :). Na kritiku jsem zvyknutá, živím se psaním :D  :D .

[59]: Ano, to je zásluha, protože ten Vás tu prásknul tím, že si to pravděpodobně mažete a píšete vy sami :) :) těch pár lidí co to tu opěvuje a líbe nožky adminům :), samozřejmě jen virtuálně.

[61]: Nedisponuji žádnými schopnostmi :D :D jsem normální ženská ze života. Ale mile mě potěšilo a zalichotilo mi, že jste se všichni hned mrkli na moje stránky a projeli je :D :D, děkuji za návštěvnost a popularitu 8-)  8-) :).
Heh :D děkuji za tu bábu, je mi to velkou poctou,víš já jsem se tak nedovolila označit, jelikož takový věk a praxe s tím nemám, ale tím, že jsi mě tak označil tak mi to polichotilo, díky moc :) :).
Navíc vás těch pár co si to tu píšete ty komenty navzájem tak si taky vymýšlíte různé nicky :D :D tak co, každého věc. Navíc ten nick vznikl z mého mailu REBELKAAAAAA@seznam.cz proto to tam admin dal. Já jsem si výslovně přála být uvedena jménem :) :).
To jestli mi věříte nebo nevěříte je vaše věc a volba :) do toho já nikoho nutit nemohu a ani přesvědčovat :) :) O:-). Pa pa a příjemný večer pánové.

66 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Čtvrtek v 19:51 | Reagovat

[64]: Nejsem komerčně nijak provázaná :D :D :D nejsem podplacená ničím a nikým :D :D, jsem přeci nezávislá autorka píšící bez cenzury :D :D . To jak to na vás působí je váš úhel pohledu :-) :-). Ale děkuji moc, cením si toho :-) :-).

67 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Čtvrtek v 19:52 | Reagovat

[50]: Ano, chodí a počet nebudu nikde zveřejňovat na internetu, ještě byste záviděli :D :), povím, možná tak osobně :D ale na to už si tu z vás asi nikdo netroufne.

68 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 20:25 | Reagovat

[67]: Tak snad to tu s námi nebylo tak zlé a těšíme se na pdřípadné komentáře i pod dalšími články...

69 Střízlivý Střízlivý | Čtvrtek v 21:52 | Reagovat

Tvůj popis ideálního muže zní jako pohádka. Nehodlám ho rozporovat, ale obecně mám zkušenosti takové, že podobné věci říká většina žen, realita je ale nakonec diametrálně odlišná (asi tak o 180 stupňů).

Možná tím překvapím, ale také si nemyslím, že by šlo jen o vzhled nebo majetkové poměry. Jde o sebevědomí a myslím si, že naprostá výhra je sebe prezentovat jako exkluzivní zboží. Sebevědomí je základ, muž musí být se sebou spokojen, jinak s ním těžko může být spokojena žena. Bohužel v tomto zdejší muži nepochybně dost zaostávají (já pochopitelně rovněž).

V mém případě nedošlo v období dospívání k úspěšnému adaptování na to, jak to v kontaktu se ženami chodí. A tak je nyní mám za jiný druh, který je mi nadřazený. Nedokážu ženy oslovit, dívat se jim do očí nebo snad dávat najevo, že mi o něco jde. I když na sobě pracuju, je opravdu těžké toto změnit a myslím si, že to lidi opravdu nechápou. "Však běž do klubu a tam je hodně holek, tam se seznámí každý..." aneb rada za všechny prachy.

Vnímám to trochu jako začarovaný kruh. Abych si zvýšil sebevědomí, musím mít nějaký úspěch se ženami. Ale abych toho úspěchu dosáhl, musím mít sebevědomí. To je trochu problém.

Jinak, to, že se zde někteří nevyjadřují ohledně žen zrovna líbivě podle mého není ten důvod, proč je ženy zavrhují. Podle mě je to naopak důsledek toho, že nezažili ve vztazích se ženami úspěchy.

Nerozumím tomu slovu "dobrovolný", které používáš. To je naprosté nepochopení problému. Jde o "nezapojené" nedobrovolně, protože zkrátka nemají ty požadované kvality. Myslím si, že absolutní většina by ženu (potažmo sex) chtěla.

70 HzB alias zeny-nejsou HzB alias zeny-nejsou | Čtvrtek v 21:56 | Reagovat

Ano - také vidím ženy jako nadřazené - mám z nich obrovský respekt...

Je to tak, dokud nás žádná nebude skutečně chtít, tak se toho ostychu nezbavíme ani toho pocitu, že pro žádnou nemůžeme být dost dobrý... je to začarovaný kruh

Slovo "dobrovolný" tam asi bylo napsáno jako taková lehká provokace na rozběhnutí diskuze ;-)

71 Kebudlec Kebudlec | E-mail | Čtvrtek v 23:05 | Reagovat

[65]: tak alespon neco mi vobludy zase nemame tolik prilezitosti byt na neco hrdi.

72 Ivvik Ivvik | Čtvrtek v 23:41 | Reagovat

[69]: Já mam podobný problém s muži... taky se jich bojím, tím spíš když mi někdo připadá přitažlivý. Myslím, že v tomhle případě je podstatné se nejdřív trochu otrkávat v komunikaci. Já to mam tak, že až když se s někým delší dobu stýkám, takový ten strach (který mě osobně dost svazuje) mě časem přejde a pak teprve bych teoreticky byla schopná dát nějak najevo, že se mi líbí.

Co se týče toho sebevědomí, o kterém se taky pořád mluví: mě třeba nějaký jó namachrovaný projev spíš vadí. Celkově určitě nepotřebuju, aby měl mužský sebevědomí až do oblak, aby mě přitahoval. Ovšem líbí se mi, když se dotyčný chová nenuceně a působí, že je psychicky v pohodě, čemuž zdravé sebevědomí nepochybně přispívá.  

Přeju hodně štěstí. :-D

73 Jiří Hušner Jiří Hušner | Pátek v 0:02 | Reagovat

Jak to tady tak čtu, tak nechápu to, jak vy, nebo váš spolek, můžete napsat něco o sexu, nebo se opřít do tohoto tématu, vždyť váš spolek s tímhle nechce nic mít ne, vždyť jste na to hrdí ne, že jste panicové, vždyť se tu tím veřejně chlubíte, tak asi nemáte zkušenosti na to, vůbec někoho urážet nebo ho hejtovat. Tak se zamyslete, pokud to vůbec umíte. A nedělejte ze sebe ubožáky, je to fakt trapné. Realita je hold něco jiného než internet co? ;-)  ;-)  :-D  :-D A princi, seš fakt asi hloupej co,když tady propaguješ panictví a pak píšeš o sexu, asi si moc nevidíš do huby co, o mě nevíš nic, tak si mě neber do držky laskavě, děkuji.

74 Mám rád pivo Mám rád pivo | Pátek v 0:49 | Reagovat

Jdi spát a neotravuj. Pro ostatní: nekrmte trolla!

75 Kedlubec Kedlubec | E-mail | Pátek v 8:45 | Reagovat

[73]: jedinej kdo je tady trapnej a dela ze sebe ubozaka ses ty.A jedinej kdo se tady snazi bejt desne hustej a kruroprisnej internetovej king ses ty.Jeste se pochlub kolik uz mas zarezu na pazbe oproti zdejsim chudakum panicum.A ve finale pridej nejakou vodbornou radu jak se stat velkym svudcem,ju.

76 David David | Sobota v 8:45 | Reagovat

Sáro Lhotáková, proč si děláš legraci z INCELS a píšeš, že jsou to dobrovolní panicové? Jsou to nedobrovolní panicové, ale to nemůžeš pochopit někdo, kdo si hraje na spisovatelku, ale napsal jen jednu knihu, která na knižním trhu naprosto propadla.

77 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Neděle v 19:32 | Reagovat

[68]: Šlo to :) :).

[76]: Legraci si z toho nedělám, avšak INCELS jsem takto pochopila :) že jsou dobrovolně. Jelikož tyto stránky jsou na to zaměřené a tady jsem o tom čerpala informace, když je to tady ten vzdělávací kult na toto téma. A kdyby nebyli dobrovolní tak se s tím snad snaží něco dělat, ne? :-) kdyby nebyli dobrovolně tak by místo zakládání kultu INCELS se radši zaměřili na to, jak tu svou situaci změnit, spíše by psali holkám, zvali je na rande, anebo by aspoň chodili někam ven, nebo do společnosti, ale každopádně něco, aby ten svůj stav změnili. Člověk, který chce něco změnit na sobě tak na sobě maká a dělá ty činy, určitě nezakládá stránky na tom, co ho na sobě štve, to je totiž sám proti sobě. A k čemu to vlastně je? Založí stránky, založí kult INCELS, jo možná se seznámí s pár dalšími chlapi co taky takhle žijou, pokecají o tom jak je to bídné, ale jejich situaci to nijak nevyřeší a ani nezmění. Jen věnují čas tomu, co je na sobě štve a tím pádem se časem do toho můžou víc a víc utápět. A to nechci teď nikomu malovat čerta na zeď, ale uznejte sami, že tím že tady trávíte čas a věnujete to tomuto tak se vlastně sami sebe okrádáte o čas v životě v tom, že namísto toho jste třeba mohli být někde venku s lidmi a pokoušet se ten svůj stav změnit (nebo prostě jiným způsobem měnit svou situaci).
Nehraju si :-D  :-D  :-D  :-D  omg a ty jsi nějakou mou knihu četl, že jsi tak informovaný? :-)
A když už jsme u toho tak jsem vydala 2 knihy :-) a žádná z nich nepropadla, takže nevím z jakých útrob bulváru jsi vycucával tuto aféru? :-D  :-D  :-D  Ale děkuji, je to milé, že sis dal tu námahu něco o mě zjistit, že jsem Ti za to tak stála, to je pro mě velká pocta :-) 8-)  8-) . :D :D

78 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Neděle v 19:40 | Reagovat

Ale jako je to tak, k čemu vlastně tyto stránky jsou?
Fajn, vylijete si tu srdíčka, vyzpovídáte, napíšete o čem to tu je, seznámíte se s pár dalšími chlapi, co mají stejný problém. Fajn, beru a chápu. Ale kdybyste se tu třeba nějak vzájemně podporovali, nebo si dávali rady, jak to změnit tak si myslím, že by to byl celkem přínosný a fajn blog, který bych i podpořila.
Však spíše mi tu přijde, že je to tu jen na fňukání a zároveň se tu vzájemně utvrzujete v tom, jak je ten váš stav "neřešitelný" a jak za Vaše problémy "můžou ženský".
Jako tím, že bude tady plakat, vypisovat úvahy, komentáře o tom jak je to všechno ošklivý a zlý tak se opravdu nikam neposunete dál :-). Ono je strašně jednoduchý jen brečet a nechat se litovat a ukazovat na ženský, nebo na jiné lidi, že oni vám ublížili. Jo jasný, pár lidí Vás polituje, ale co s tím? Problém jako takový Vám to neřeší. Aby byl problém vyřešit, je třeba se mu postavit a chtít to změnit. Což si myslím, že rozhodnost patří k velmi atraktivním mužským vlastnostem, které mnoho žen obdivuje :-). A stejně mi přijde, že 85% tady toho vašeho stavu či situace ani tak nemůžou za to ženský, jiní muži, frajeři, nevhodné situace, nebo celkově ostatní lidi v okolí, ale spíše Vaše nízké sebevědomí a to je na tomto blogu globálně snížený. Protože člověk, který má sebevědomí zdravý tak nemá potřebu neustále fňukat, nadávat, urážet ostatní lidi co mají jiný názor a vesměs nemá potřebu být ani na jiné lidi zlý. Vesměs to vaše chování v komentářích odpovídá tomu, že se nemáte moc rádi a to sebevědomí není valné. A to teď není urážka na nikoho, to je jen můj názor což mi vysvětluje Vaše správání tady.

79 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | Neděle v 22:59 | Reagovat

Ano, ano sytý hladovému nevěří.

80 Mám rád pivo. Mám rád pivo. | Neděle v 23:17 | Reagovat

[78]: Jseš Slovenka? No, to je vlastně fuk. Myslet si můžeš co chceš, já Ti jenom oznamuji, že se mýlíš.O.K.? Kdybych tu měl vypisovat soupis neůspěchů, byl bych tu do rána, ale mě to jednak nebaví a potom, bys mě označila za ufňukánka. Takže proto o tom psát nechci. Proč byl založen web o hnutí nezapojených je popsán v článku Stigma.Nikomu jsem nenádaval a to ani Tobě. A jen tak mimochodem: K čemu jsou Tvé stránky o čarodějnictví? Proč lidé mají věřit nějakým pověrám a fantasmagoriím? Magie je jenom iluze, tedy podvod. A je jedno, jestli je to magie bílá, černá, červená, šedivá nebo zelená. A takové Ty blbosti o kartářství, hvězdopravectví a já nevím co ještě, Ty tomu jako věříš? Aby si Tě neodnes čert do pekla, nebo vodník do rybníčka! Ty Rumburaku. To byl vlastně chlap. Tak Saxano.Hlavně nezapomeň přiletět na koštěti, jako Saxana. Nechceš babské ucho? :D  :D  :D

81 David David | Včera v 7:46 | Reagovat

[77]: Zjistit si úspěšnost knih je velmi snadné. Na databázi knih máš pouze jednu knihu, a to byl propadák, nikdo si to nekoupil. Proč mi tady tvrdíš, že jsi napsala dvě knihy? Nejsi spisovatelka, Ty ses pouze snažila stát se spisovatelkou, a to se Ti nepovedlo. Tak teď pliveš na staré panice a léčíš si na nich komplexy ze svého neúspěchu.

82 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | Včera v 8:46 | Reagovat

[Smazaný komentář] Úspěšnost se nezjišťuje jen na databázi knih. Pokud ten server dobře znáš tak víš, že tam nejsou úplně všechny knihy, ani já jsem tam nenašla úplně všechny knihy od autorů, které jsem četla, nebo které jsem měla za oblíbené.
Jak můžeš tvrdit takovou fámu, že si to nikdo nekoupil :D  :D  :D  :D  ty kráso, tak teď se fakt bavím. Kolik se knih prodalo vím jen já a nakladatelství :D  :D  :D  si jako myslíš, že to najdeš někde na netu? Si asi hodně naivní :D  :D  :D  :D  :D . Promiň, ale fakt se musím smát.
Komplexy nemám, není důvod je mít, mám svůj život a ten si žiji tak, jak si přeji :). Nikdy jsi se asi v životě o nic nesnažil, tudíž nevíš, že úspěch se buduje i za několik let.
Jsi musel ostatně špatně googlit, druhou knihu mám http://www.sarahmagdalhotakova.cz/duchovni-cesta-mladeho-cloveka-1-vytisk/ .
A ostatně kdybys taky dobře googlil tak jsem vedena i na spisovatele.cz
Sám jsi nic nedokázal - nebo tedy jsi to tady nepředvedl a mě budeš o něčem poučovat? :-D  :-D  :-D  nebo mi snad říkat o tom, co se mi nepovedlo? Probuď se kámo a radši si žij svůj život a předveď mi svůj úspěch a čím se živíš, nebo čemu se věnuješ, pak o tom klidně pokecáme. Do té doby se rozloučím a popřeji ti hodně štěstí do života, ať se Ti daří, tak jak si přeješ :-)  :-)  :-) . Pa pa

P.S. - Byl by na Tebe zakomplexovaný člověký milý? :)

83 Mám rád pivo Mám rád pivo | Včera v 9:26 | Reagovat

[Smazaný komentář] Hlavně ses vyhla odpovědím na osumdesátce......Tak směle, do toho, slečno Lhotáková! :D  :D

84 David David | Včera v 9:55 | Reagovat

[Smazaný komentář] Milá Sáro, já jsem architekt, což je určitě lepší, než amatérský spisovatel, který nemá svoje knihy v knižní distribuci. Tvoje knihy nejsou v ani v jednom jediném knihkupectví. Jako nechat si vytisknout 100 kusů nějaké slátaniny dokáže každý. :-D

85 Janek Janek | Včera v 17:04 | Reagovat

Sáro Lhotáková, jsi opravdu tak hloupá? Překlad zkratky INCELS z angličtiny je: nedobrovolně v celibátu. A ty napíšeš článek o tom, že INCELS jsou v celibátu dobrovolně. Jaké je tvoje IQ?

86 hefo hefo | Včera v 23:12 | Reagovat

OMG, TVL, ona vám niečo napíše a vy sa tu na ňu vrhnete ako supy ad hominem útokmi.

Tým len dokazujete, že v [77]: mala krutú pravdu, lebo rozumných protiargumentov veľa neodznelo. A čo sa týka [85]:, keby ste sa nazvali "Lietadlá", tak po označení za "Lietajúcich počas LSD tripu" tiež by ste nástojili na tom, že lietate naozaj?!?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 



honzazbrna@centrum.cz
zapovezeny@seznam.cz