Úděl

2. září 2017 v 1:39 | zeny-nejsou |  HzB

Samota vystoupá až do stropu a stejně víte, že se nic nezmění ani kdybyste se stavěli na hlavu...





Nejhorší jsou ty přesuny. Do práce, z práce... Všude je plno cízích krásných žen. Pro vás je vlastně už pomalu každá krásná...

Říká se že po pátým pivu je každá žena krásná. Pět piv naráz jsem nikdy nevypil, ale analogicky to zřejmě platí i pro celoživotní nedobrovolné celibátníky. Ano, dá se říct, že čím jsem starší, tím mám horší vkus. Jinak řečeno - líbí se mně pomalu každá. Ironií osudu je, že přesto jsem zcela bez šance.

Každý den šílet z žen, které tam venku potkám, bez šance na nějakou změnu.
Každý den sledovat zamilované páry... Jaké to asi je - život v páru - to nikdy nepoznám...

Kdybych nemusel chodit do práce, snad bych ani radši neopouštěl bezpečí čtyř stěn mého bytu. Vydělávat peníze, aby mohl pokračovat můj zbytečný osud... Všechno je tak zbytečné a ubíjející. V hlavě se mně míhají oči ženušek, které jsem dnes tam venku potkal... a cítím úzkost a smutek. Podívám se v koupelně do zrcadla - je to tak zlý? Proč zrovna já musím být tím kdo je mimo hru?

Zřejmě jsem byl v minulém životě nějaký chlípník a kurevník, který zlomil srdce spoustě počestných dívek a současný život je trestem za mé hříchy minulé.

Jinak si to neumím vysvětlit...


 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Dawson Dawson | 2. září 2017 v 8:28 | Reagovat

Lidé neuvědomují, že naše "civilizovaná" společnost se v posledních desetiletích vrátila k polygamii. Je to skrytá polygamie ve 21. století. Vlivem médií ženy usilují jen o krásné řasnatce, kteří vypadají jak z holywoodských filmů nebo z reklamy. Tím pádem obyčejní, nebo dokonce ošliví muži jsou odkázáni k trvalému celibátu. Určité procento krasavců odpovídajícím holywoodským idolům má kolem sebe desítky či stovky žen, nak kterých se střídají, a zbytek mužů jen masturbuje.

2 Andrew Andrew | E-mail | 2. září 2017 v 9:48 | Reagovat

[1]: To co je v některých muslimských zemích veřejně přiznaná polygamie, to je u nás neoficiální polygamie. Všecko viz článek č. 1. Chlap se rozvede, najde si  o 10-15 let mladší a zanechá po sobě exmanželku s dětmi a ta těžko bude mít vztah s o hodně mladším z mnoha důvodů (maximálně úlet). Když tomu mladšímu byla ta mladá holka  vyfouknuta. 8-O

3 Dawson Dawson | 2. září 2017 v 10:35 | Reagovat

Ono je to ještě horší. Zmiňovaný teoeretický chlap, co se rozvede a najde si o 10-15 let mladší ženu, má běžně ještě jednu až dvě další tajné milenky. Rozvedení děvkaři skoro nikdy nežijí monogamně, ale blokují na trhu se ženami stálě několik kousků současně. A pokud je to dokonalý řasnatec, tak bude mít jednu oficiální mladou krásnou manželku a navíc kolem sebe utajený harém, o kterém ta manželka neví. Žádný krasavec nežije monogamně, protože ženské mu samy lezou do postele.

4 Princ Princ | E-mail | Web | 2. září 2017 v 11:55 | Reagovat

Teorie o polygamii je správná. Menšina mužů opravdu obdělává většinu žen, na jiné muže pak moc nezbývá.

Mýlíš se ohledně spouštěče přitažlivosti. To, co z jednoho dělá (skoro)panice a z druhého polygamistu, není vzhled, nýbrž charakteristiky alfa samce.

Navíc beta samci jsou v tomto případě ti zlí - chtějí si ženy, které by jinak neměly zájem, přivlastnit skrze zákony, slut-shaming... Více v článku https://streetgame.cz/jak-beta-samci-zabili-polygamii/

Dobrou zprávou je, že za pár let dřiny si vlastní harém může vybudovat každý.

Tou špatnou, že ani hezký vzhled vám nepomůže, pokud ostatní chybí. Smáli byste se, kolik mám nádherných studentů, kteří ale holku nikdy neoslovili kvůli nervozitě, nebo mají nízkou emoční inteligenci, nebo počínající vztah vždycky sami sabotují, nebo neprojdou ženskými testy...

Mám žáky, kteří tento rok opíchali už desítky holek, a vzhledově nevynikají.

5 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 2. září 2017 v 13:39 | Reagovat

To se mně poslední dobou zdá taky, že snad ošklivá holka neexistuje. Asi už to tak je, že celoživotní nedobrovolný celibát je naše životní prokletí.Kdyby byl k nám osud nakloněn, tak se narodímě jako krasavečci, Jinak skvělý článek, tak jako vždy, proto dávám pět hvězd.

6 starýmládenec starýmládenec | 2. září 2017 v 14:34 | Reagovat

a vlastně co že tě to pořád nutí do té práce chodit ?
vždyť ty úspory z té práce už ti snad do důchodu vystačí ne? a když ne tak se trochu uskromníš no bóže

7 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. září 2017 v 16:57 | Reagovat

[6]: Kdybych zůstal doma, tak bych se už úplně zcvoknul :-!
Zajímavá debata, btw. o skryté polygamii psal jeden člověk na zpovednice.cz (viz. odkaz) To byl jeden ze zdrojů, který mě inspiroval a otevřel mi oči O_O
Nechtěl by někdo na toto téma napsat samostatnou úvahu?

Jsem už poněkud unavený. Do 4 hodin do rána jsem si hrál s úpravou dizajnu blogu, dneska jsem tomu dal konečně nějakou podobu... byla to dřina [:tired:]

8 starýmládenec starýmládenec | 2. září 2017 v 18:10 | Reagovat

[7]: nojo ale když není dobře ani tak ani onak, pak v téhle situaci musíš zákonitě trpět i nadále

9 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. září 2017 v 18:37 | Reagovat

Pravda je, že s věkem se ta frustrace poněkud snižuje, nejhorší to bylo tak kolem 25. roku, kdy už jsem si pomalu začínal uvědomovat, že "však ona se nějaká časem najde" nebude až tak úplně pravda [:tired:]

10 starýmládenec starýmládenec | 2. září 2017 v 18:58 | Reagovat

taková pověra za všechny drobné, to víš že se sama od sebe žádná nenajde, ale koukni na mě, léta páně 32 let k žádný jsem se dosud nepřiblížil a čím jsem starší tím víc si toho staropanictví vážím

11 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 2. září 2017 v 19:36 | Reagovat

Přišla za mnou jednou jedna milá slečna, že prej tady sedím sám.
Osamělý a bez přátel, že prej špatně vypadám.
Přišla za mnou karty měla, na stůl si je vyndala.
Potom mi je vyložila, hezky se mi zasmála

12 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. září 2017 v 20:50 | Reagovat

[10]: Taky jsem se doslova k žádné ani nepřiblížil. A to že vztahy mají své nevýhody si také uvědomuji.

[11]: :-D

13 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. září 2017 v 20:51 | Reagovat

Zdá se, že příští článek bude muset být o nerdech...

14 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 2. září 2017 v 21:11 | Reagovat

[13]: Hlas lidu rozhodl :-D

15 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. září 2017 v 21:13 | Reagovat

Nj

16 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 2. září 2017 v 21:33 | Reagovat

Hezký článeček a hlavně dizajn. Šikulka.

17 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. září 2017 v 21:54 | Reagovat

Díky. Snad to není už moc přeplácaný ...

18 Str Str | 2. září 2017 v 22:48 | Reagovat

Tohle léto jsem ve věku 25 definitivně pochopil, že zůstanu sám. Nejhorší na tom ale je, že mi to ani už nevadí, netrápím se, jenom mám takový hořký pocit. Nemám deprese, ani se nelituji, prostě to beru jako fakt.

Myslím, že vzhled je to nejdůležitější, co rodiče dítěti dají. Podle něj se pak odvíjí celý Váš život. Záleží na něm ve vztazích a o něco méně i v práci a ostatních činnostech.

Sám nejsem škaredý, ale ani obzvláště atraktivní. Vždycky mě moc "potěší", když vidím holku, která mě odmítla s někým byť jen o nepatrný kousek hezčím než já. Stalo se to zatím tak 3x za poslední 2 roky. Díky tomu alespoň vidím, že vztahy jsou jen o extrémní povrchnosti a přetvářce a mám čím dál větší chuť svůj "problém" ukončit na privátu a nakonec to asi tak i skončí, jelikož v tomto věku už bez jediné zkušenosti zůstat nehodlám.

S tím, že by se mi líbila každá, žádný problém nemám. Spíše stěží dokážu za rok najít 1 single dívku, která by mi připadala zajímavá a ta mě pak odmítne. Jako proč se snažit dál, když já si ji vyberu třeba na základě 20+ faktorů a ona se mi pak podívá do obličeje a řekne ne, protože nemám modré oči/černé vlasy/malý nos nebo já nevím co ještě se komu může líbit? Pak přidá nějaké řeči o tom, že o vzhledu to vůbec není, jen my 2 si vůbec nerozumíme a kouká zase po svém typu. Takhle mám pocit, že si ty holky svou povrchnost snaží samy ospravedlnit a skoro tomu i věří. Mám také určitý vzhledový práh, pod který bych nešel, ale rozhodně jsem se nesnažil získat ženu mimo svou ligu (často spíše naopak) ani žádný konkrétní typ.

P.S.: Značná část mužů je úplně stejně povrchních jako výše zmíněné dívky, tak můj post, prosím, neberte pouze jednostranně.

19 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 0:37 | Reagovat

Nechci se nikoho dotknout, ale jak se tu bavíte, tak to vypadá, jako kdybyste holky brali jenom jako věc, majetek.. Obzvlášť to s tím trhem.. vyznívá to opravdu zvláštně :)

Str: Sám píšeš, že máš takové nároky, že za jeden rok stěží najdeš jednu holku, která by vyhovovala tvým nárokům. Pokud jsi takhle náročný, nemůžeš přeci holky obviňovat z toho, že ony jsou taky náročné. Dělají přeci to samé co ty :) (btw. aby mě tu někdo nenařknul, rozhodně nesouhlasím s tím, že by všechny byly nějak náročné, jen mi přijde divné za to ty holky soudit, když pak ten kluk dělá to samé)

20 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 0:38 | Reagovat

Dotaz na autora: Pokud se můžu zeptat a není to nijak příliš osobní, kolik holek z těch, co se ti líbí/líbili, jsi pokusil oslovit? :)

21 Andrew Andrew | E-mail | 3. září 2017 v 0:56 | Reagovat

[19]: Ahoj, nemůžu mluvit za všechny, jako věc nikoho neberu. A s tím "trhem" se tohle slovo používá v mnoha článcích různých rubrik i v historii a sociologii mimochodem. Jde "jen" o ty počty, poměr sil, prostě stačí si přečíst úplně první článek tady na blogu a uvidíš, co tím myslím. Hlavně první 3 důvody ze 4. http://zeny-nejsou.blog.cz/1708/pravda-o-tom-proc-te-zadna-nechce1

22 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 3. září 2017 v 1:40 | Reagovat

[18]: A co si myslíš, že se tím privátem změní? Za prve to nikomu nebudeš moct říct, takže pro okolí budeš panic stejně a nedejbože aby se to někdo dozvěděl. Ať počítam jak počítám nějak se nemůžu dopátrat těch výhod, ale co já můžu vědět.

[19]:Když holky člověka odmítají tolik let, tak už ani neví jak je brat...

23 Ja Ja | 3. září 2017 v 9:41 | Reagovat

[22]: Nikom taky ale nemusis vykladat, ze jsi panic.

24 Str Str | 3. září 2017 v 10:51 | Reagovat

Ty holky ale nejsou náročné, ony chtějí, abych byl jejich typ a cítily od začátku fyzickou přitažlivost, zatímco já chci celkovou "kompatibilitu". To jako vážně mám žít několik let s někým jen proto, že se mi líbí? Nějak mi uniká smysl něčeho takového.

Mé nároky jsou realistické: chci, aby slečna měla magisterské vzdělání ve smysluplném oboru (nebo ještě studovala), byla spolehlivá a netrávila veškerý svůj čas vysedáváním v hospodě a dokonce třeba měla nějaké zájmy (sport a cestování za zájmy nepovažuji, jelikož nevyžadují mentální námahu, nicméně mi vůbec nevadí). Ostatně žádám jen tolik, co sám nabízím, spíše méně.

Takových žen je sice plno, ale všechny jsou zadané a ty co zůstaly single, jsou v drtivé většině případů extrémně nestabilní, případně se u nich vyskytuje jiný problém, jako až chorobná sebestřednost, nebo právě ona neochota chodit s kýmkoliv jiným, než svým typem.

Navíc mi přijde, že jich většina vůbec nerozlišuje další faktory a jsou schopné vyměnit studenta medicíny za automechanika a pak zase zpět za strojaře, jen proto, že se jim líbí.

25 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 3. září 2017 v 11:16 | Reagovat

[24]: Nechci Tě radit, ale měl by si asi snížit nároky. Protože, jak tak koukám, pokud by pro nás vysvitla naděje, tak jedině svobodná matka-samoživitelka se základním vzděláním a s nějakým problémem....Mluvím z vlastní zkušenosti....Třeba hledá kvartýr například.....Ale bohužel, to pro nás není, zvlážtě pokud si uvědomíme, že pro ni je priorita sehnat přístřeší a živitele........Omlouvám se za přímočarost...... :-? P.S: Nepatřím zrovna mezi lidi s velkým jměním. :-(

26 Str Str | 3. září 2017 v 12:39 | Reagovat

Vtipné je, že já mám nadstandardní příjmy. Jsem font-end programátor a kromě toho obchoduji s akciemi, dluhopisy, deriváty a kryptoměnami. Nejsem sice asi intelektuálně na úrovni matfyzáka nebo lékaře apod., ale považuji se za inteligentního člověka.

Mezi mé zájmy patří filozofie, světová a obzvláště anglická literatura 19. století, historie římské říše, ekonomie, současná politika a audio technika. Kromě toho sbírám hudební alba na vinylu a "artové" filmy. Vypadá to, že jsem asi nedostatečně zajímavý a měl bych to zlepšit, tak se o to pokusím :-) Navíc taky zkusím nacvičit nějakou tu "korbu", ať mají slečny radost.

BTW, vůbec neočekávám, že bychom nějaké zájmy sdíleli. Rád se přiučím čemukoliv novému i když to budou třeba komiksy, srdcervoucí romantická literatura, sborový zpěv, fotografie nebo módní design etc, ale jaksi to soužití nemůže být o naprosté prázdnotě až vakuu, kdy si nemáme co říct (jako třeba u mých rodičů nebo sestřenice s manželem).

A jinak nejsem žádný geek, mám cirka 8 opravdu dobrých kamarádů/kamarádek, často chodím mezi lidi, navštěvuji akce typu koncertů, oslav narozenin anebo párty a ostatní si o mě myslí, že už jsem 1 či 2 vztahy měl.

Nároky určitě výrazně snižovat nehodlám, v takovém vztahu, který naznačuje č. 25 bych, se musel sám za sebe stydět.

27 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 3. září 2017 v 12:43 | Reagovat

[23]: Vykládat to nemusím, ale stejně to člověk neutají pokud je s někým častěji v kontaktu.

28 Str Str | 3. září 2017 v 12:43 | Reagovat

*front-end, autocorrect to pokazil :-)

29 zeny-nejsou zeny-nejsou | 3. září 2017 v 14:04 | Reagovat

[20]: ŽÁDNOU - sebevědomí na nule...

jiank "vztahový trh" je terminus technikus - není v tom nic osobního...
Něco jako "sňatková tíseň" - prostě sociologický pojem, i když to zní možná hrozně... :-!

Sorry že odpovídám až teď, makal jsem na dizajnu a na novým článku

30 zeny-nejsou zeny-nejsou | 3. září 2017 v 14:10 | Reagovat

[28]:Str: jsi náročný, což i když objektivně můžeš být, tak v našich dnešních poměrech na vztahovém trhu zkrátka musíš jít "pod cenu", abys měl šanci.

Nechceš napsat článek? Vidím že jsi velmi inteligentní, určitě by tvůj pohled/životní příběh byl přínosný

Btw. do bordelu nechoď

31 Carolina Reaper Carolina Reaper | 3. září 2017 v 14:15 | Reagovat

No konečně se po x článcích dostáváme k jádru pudla. Zdá se, že důvodem vašeho proklínaného panictví není nedostatek žen, ani nedostatek vaší fyzické krásy, ale vaše vysoké nároky.
K tomu si dovolím z ženského pohledu dvě poznámky:
1) ač to opakovaně nechcete slyšet, přitažlivost pro opačné pohlaví nespočívá ve fyzické kráse. Nebo snad považujete Donalda Trumpa, Stevena Hawkinga, Steva Buscemiho, Nicka Cave a další, za krasavce?
2) Můžete mít přece ženu jen jako milenku, ne do vztahu, tak netřeba řešit, jestli je single, s dětma, nemá magisterský titul a má úplně stupidní zájmy :-)

32 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | E-mail | Web | 3. září 2017 v 14:22 | Reagovat

[26]: zdravím, jak se daří se spekulacemi na burze ?
můžeš se případně pochválit a sdílet své výsledky na webu www.myfxbook.com který umí navíc efektivně propojit spekulanty a obchodníky s investory z celého světa

33 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 3. září 2017 v 15:26 | Reagovat

[31]: Tak zrovna jeden má holt vysoké nároky, ale jedna vlašťovka jaro nedělá, já se sešel s různejma holkama a každá čekala jen na toho svého prince(krasavečka)

34 zeny-nejsou zeny-nejsou | 3. září 2017 v 16:18 | Reagovat

Naše zkušenost je, že nás prostě nikdy žádná nechtěla. A nároky opravdu vysoké nemám, stačí když nebude hloupá a zlá...

35 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 16:46 | Reagovat

No stejně mi to po přečtení některých komentářů připadá, jako kdybyste brali holky jen jako věc. (Pomalu to vyznívá, jako kdyby pro vás to, že nemáte holku bylo stejný, jako když je někdo nešťastnej, že si nemůže dovolit nějaký drahý skvělý auto). Ale možná je to jen můj pocit :)

Str: Vždyť právě o tom mluvím. Ty máš taky určité nároky a pokud je daná dívka nesplňuje, nemáš zájem. Ale ta holka taky může mít určité nároky a nemyslím si, že by to bylo zas tak jednoduché, že by jim šlo jen o fyzickou přitažlivost, ač u spousty holek určitě bude hrát velkou roli. Jako např. třeba ty požaduješ vzdělání, inteligenci a vyvíjení mentální námahy, mohu-li to takhle říct, tak třeba ta holka může chtít kluka, který třeba bude sportovat, chtít s ní cestovat a jezdit na výlety, aby se přiblížil jejím zájmům, nebo prostě chce jen někoho s kým je jí dobře, hezky si popovídá, kdo jí rozesměje a třeba s ní i půjde na to pivo. Přijde mi jako strašné zjednodušení, že holky jdou jen po vzhledu a nějaká ta kompatibilita je nezajímá. Jen mají třeba jiné nároky než ty :) A tím, co jsi vyjmenoval, tak máš přeci taky určitý typ holek, který chceš, i když u tebe to nevypadá, že je založen na vzhledu (narážím na to, jak jsi psal, že nechtějí chodit s nikým jiným, kdo není jejich typ).
Ale naprosto s tebou souhlasím, že bych taky nechtěla být s člověkem, se kterým si nemám co říct. A docela ráda bych si od tebe taky přečetla nějaký článek :)

Carolina Reaper: Myslím, že není problém jenom ve vzhledu nebo vysokých nárocích, ale že kluci s takovým problémem jsou i nesmělí a místo toho, aby to stále zkoušeli a věřili,že potkají holku, která za to bude stát, tak to radši dopředu vzdají. Což je podle mě škoda. Chápu, že odmítnutí nejsou příjemná záležitost, ale tím si musel projít každý, než našel vztah :)

36 Rest Rest | 3. září 2017 v 16:47 | Reagovat

(31): Určité charizma Nicka Cavea a Steva Buscemiho chápu, u Hawkinga mohou přitahovat prachy a mozek. U Donalda prachy a to, že je magor? Adolf H. měl konec konců také svůj okruh obdivovatelek...

37 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 16:48 | Reagovat

Str: A pokud pro tu holky není důležitá inteligence, ale např. ten sport (nebo cokoliv jinýho), ale proč by to nemohl splnit jak student medicíny tak automechanik :)

38 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 16:49 | Reagovat

Rest: Ano, ale už se dostáváme k tomu, že vzhled není jedinou a rozhodující věcí :) Kluk může zaujmout i něčím jiným :)

39 starýmládenec starýmládenec | 3. září 2017 v 17:05 | Reagovat

[38]: například údem, i přesto že není na světe úd ten, aby se zavděčil všem

40 Rest Rest | 3. září 2017 v 17:12 | Reagovat

Dellie: Ano, já to chápu. Jen mne trochu děsí,čím vším dokážou muži ženy zaujmout. :)

41 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 17:19 | Reagovat

Rest: Proč tě to děsí? :) Není to právě dobře, že to fakt nezáleží jenom na vzhledu, jak si tu někteří lidi myslí? :)

42 s s | 3. září 2017 v 17:24 | Reagovat

taktak, úd nemusí být zrovna krasavec nato aby jak se říká dobře posloužil, jak hospodinu tak hospodyni

43 Str Str | 3. září 2017 v 17:27 | Reagovat

[35]: Jde o to, že společné cestování, sport nebo pivo jsou banality, o kterých dle mého názoru ani není třeba diskutovat. Je to prostě něco automatického a přirozeného, co dokáže každý. Pokud to tak není, nejedná se o vztah ale absurdní drama.

A o tom, jestli je ti s někým dobře, se také snadno přesvědčíš na základě vzhledu. Atraktivním lidem se vždy přisuzují dobré vlastnosti. Je ale fakt, že ve vybraných případech se nepříliš atraktivnímu muži podaří sbalit krásnou ženu. Nicméně je to především tím, že se chová jako naprostý idiot. Ideální je lehčí alkoholismus, rvačky a obhroublé vystupování, což zjevně ženy považují za nějaký znak vysoké hladiny testosteronu a plodnosti nebo toho, že je chlapec strašně "exciting".

Kdyby na rande zvaly ženy muže, možná bychom do toho citu vložili i trochu rozumu a bylo by to celkově lepší (ale možná také ne).

44 Dellie Dellie | 3. září 2017 v 18:35 | Reagovat

Str: Pro tebe to mohou být banality, pro někoho třeba ne. Navíc výletování taky nebaví každého a pak se s někým hádat, že jeden chce být doma a druhý by jel na celodenní výlet na kole, je taky už problém :) U jedné mé kamarádky tohle nakonec byl i důvod rozchodu s přítelem. Někdo zase třeba miluje sport a tak by chtěl, aby s ním jeho polovička třeba chodila běhat, nebo spolu mohli společně cvičit nebo něco takového. Nemyslím si, že to by měl každý. Na druhou stranu to cestování apod. jsem uvedla jen jako příklad, nebyl to soupis mých nároků, takže přímou zkušenost nemám :)

Moc nerozumím tomu, jak myslíš to, že jestli je mi s někým dobře, se snadno přesvědčím podle vzhledu. Vždyť vzhled vůbec neurčuje to, jestli si s někým rozumím, jestli máme podobný pohled na svět či společné téma k rozhovoru. Znám lidi, kteří jsou objektivně vzato krásní, ale v hlavě mají jen piliny a já si s nimi moc nerozumím. A naopak znám lidi, kteří krásou nijak nevynikají, ale jsem schopná s nimi prokecat spoustu hodin a rozumím si s nimi.
Neházej všechny do jednoho pytle. Asi jsou holky, které přitahuje to, když je kluk "drsný", ale mě by teda agresivní opilec asi moc neokouzlil. Když tak přemýšlím, tak asi ani neznám holku, která by zrovna to, co ty popisuješ, vyhledávala.

Proč myslíš, že kdyby se to otočilo, a ženy by byly ty, které dělají první krok, tak by muži byli více rozumný, co se týče citů? :)

45 nojo nojo | 3. září 2017 v 20:44 | Reagovat

[44]: nj asi to bude ňàkej pošuk :D

46 Str Str | 4. září 2017 v 12:20 | Reagovat

Myslím, že se moc nechápeme. Jde o to, že kamarády si opravdu nehledáš podle vzhledu, ale u partnera to vždy hraje roli. Díky tomu je přátelství vlastně daleko čistší než láska.

Řekni mi na rovinu: chtěla bys chodit s někým, kdo se ti nelíbí, ale jinak je skvělý? Asi ne. A přátelit s mužem, co se ti nelíbí a rozumíte si? Asi ano. Ale možná jsi výjimka - ta 1 z 20 nebo 50. Těžko říct, jaký ten poměr přesně je.

Za další, pokud se žena rozejde s někým rozejde kvůli nedostatku sportu, je to opravdu vrchol povrchnosti a o takovou by v ideálním případě už neměl stát nikdo. Vždycky si najde nějaký důvod, proč se dalšího snadno a rychle zbavit.

S těmi sporty/výlety/atd. to myslím tak, že je mi jedno, jestli je budeme provozovat nebo ne - je to pro mě podružné a nedůležité, jednoduše se přizpůsobím, pokud se nebude jednat o extrém.

Myslím si, že inteligenci lidí lze při rozhovoru odhalit za pár minut a dále se jimi pak už není třeba zabývat, ať jsou krásní nebo ne, nicméně mnohé dívky neodradí ani naprostá tupost (platí i naopak). BTW, já se tady bavím o tom, že hledám partnerku pouze mezi +-10% nejinteligentnějších žen, ten zbytek mě nějak nepřijde zajímavý vůbec, ale třeba mým spolužákům z VŠ mnohdy nevadila ani servírka (a vážně neznám jedinou chytrou ženu s učilištěm).

K poslednímu bych dodal, že by sis mohla přečíst základní freudovské myšlenky o Id, Ego a SuperEgo, ze kterých vyplývá, že člověk nejedná vždy tak, jak bych chtěl, ale tak, jak mu poručí podvědomí. Tzn. holky tvrdí, že je typ agresor a alkoholik nepřitahuje, ale když přijde, tak je úplně okouzlí. SuperEgo se to potom pokusí potlačit, ale pudy někdy nakonec zvítězí.

Když všechny tyto problémy odfiltruji, zbude na mě přibližně ta jedna nezadaná a obstojně se chovající žena za rok, s tím, že se mnou nemá téměř s jistotou chuť chodit a raději dál čeká na prince na bílém koni. Když se povede třeba na 10. pokus, uplyne dekáda. Mimochodem těch holek jsem na rande pozval i přes určitou nechuť to vůbec zkoušet o hodně víc než 10, řekl bych 16, jestli si dobře za ta léta pamatuji. Takže zjevně základem úspěchu je vzdát veškeré nároky a žít v prázdnotě anebo, co je mnohem lepší, je prostě být hloupý.

47 Helča Helča | 4. září 2017 v 16:19 | Reagovat

Když to tak čtu, tak se nestačím divit, jako jsou ostatní kolegyně neupřímné. Budu tedy výjimkou a přiznávám se, že si vybírám partnery výhradně podle jejich vzhledu. A uvědomuji si, že mě přitahují i agresivní alkoholici, i když se tomto svému výběru snažím bránit rozumem, tak jak píše kolega, moje pudy nad rozumem zvítězí. Nemůžu si pomoct, ale vždycky skončím s nějakým fyzicky krásným, ale retardovaným alkoholikem se sklony k agresivitě. Toho Freuda si budu muset přečíst, protože u mě pudy vítězí na rozumem a je to tak u většiny holek, jen nechápu, proč tady kolegyně tak strašně lžou, kdy je to tady anonymní. Žádná z mých kamarádek by si o nehezkého kluka ani kolo neopřela, ale v internetových diskuzích se to jen hemží pokryteckým názorem, že na vzhledu nezáleží. :-D

48 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 4. září 2017 v 16:32 | Reagovat

[47]: To mi už tady dávno víme, že vzhled je bohužel na prvním místě. Na ostatním nesejde. Hlavně když je kluk krasaveček.

49 Str Str | 4. září 2017 v 17:21 | Reagovat

[47]: Tak, konečně jsme se dostali k jádru celé věci. Já myslím, že cca 40% mužů obslouží přibližně 80% žen a ten zbytek lidí je nešťastný a sám (třeba ne panicové a panny, ale v podstatě stejně pořád sami). Víte, kolik dalších takových jako já znám - asi 6 mužů a 2 ženy - většina z nich je ještě starší než já (tedy 25). Jsou úplně rezignovaní a v porovnání s nimi jsem ještě v naprosté pohodě. Navíc pořád neházím flintu do žita.

Když jsem své malé tajemství přiznal nejlepší kamarádce, vyjela na mě nebetyčným způsobem s tím, že nechápe, co jsem celou tu dobu dělal. Každý si přece někoho najde, je to snadné. No jasně, že je, když ona je hezká a k tomu žena. Hezký a inteligentní přítel ji sbalil v 17 a jsou spolu už 9 let. Předtím se o ni pokoušeli 4 další a ty odmítla.

Co si mohla tak myslet, že jsem dělal? Totéž, co ostatní, jen to nevyšlo, protože můj vzhled by se dal hodnotit třeba 6/10, zatímco drtivá většina holek u 7ček tak nějak končí (a ano, je to trochu subjektivní, ale zase ne tolik).

50 zeny-nejsou zeny-nejsou | 4. září 2017 v 17:37 | Reagovat

Je to tak. Znám to i z práce. Jedna taková postarší kolegyně je sama. Tvrdí, že jí už na vzhledu nezáleží. Snažily se jí dohodit nějakýho borca z jinýho oddělení - takovej obyčejnej týpek, vzhledově tak na její úrovni spíš lepší...
A co myslíte? Ani o něm nechtěla slyšet.
Prostě když nejsi krasaveček, tak ti žádná nedá ani šanci se projevit. Je to zabitý... O_O  :-!  :-x

51 Dellie Dellie | 4. září 2017 v 20:31 | Reagovat

Str: Vždyť já říkám, že většina lidí si vybírá podle vzhledu (bez ohledu na pohlaví!), ale jednak si nemyslím, že vzhled je vždy to jediné a taky, že jsou takový všichni. Myslím, že jsou lidi, kteří řeší pouze a jedině vzhled, pak jsou lidi, pro které je vzhled tak polovina (a druhá může být cokoli - charisma, inteligence, peníze, ochota holky roztáhnout nohy apod.) a pak je nejmenší skupina lidí, kteří prostě vzhled berou jen jako příjemný bonus. A jsem ráda, že patřím do té třetí skupiny.

Ano, chodila jsem i s klukama, který nebyli hezcí, ale byli prostě skvělý povahově (Setkala jsem se i s otázkama od kamarádů, jak s takovým člověkem můžu chodit, že je nechutnej apod., bylo mi to jedno). Pokud se mi ten člověk vysloveně nehnusí, je mi to celkem jedno. Sice je pravda, že to první, co si na člověku všimnete je vzhled.. Potom jsou takové ty "lásky na první pohled"  :D ale prostě já vyžaduju od kluka trošku něco jinýho. A možná i proto, že znám dost hezkých kluků, který pak jsou stejně děvkaři a holkám lžou jen aby je dostali do postele, tak mě to možná podvědomě odrazuje. Nedávno jsem na to taky napsala článek, jak to beru, tak to nebudu celý psát znova, jinak by moje odpověď byla ještě delší :)

Nejde třeba o nedostatek sportu, ale o tu představu, jak trávit společný čas, mít třeba společný koníček, a ne každý pár je asi schopen kompromisů. Ale to je celkem v této debatě jedno. Jen jsem chtěla poukázat na to, že co je důležité ve vztahu pro tebe, nemusí být důležité pro ostatní a naopak :)

To souhlasím, někteří lidé inteligenci nevyžadují, i když je to pro mě trochu nepochopitelné. Ale jak říkám, každý má jiné nároky, jiný žebříček hodnot a jiné představy. Proto nikdy nemůžete vyhovět všem. A úplně bych servírky neodsuzovala, např. spousta mých kamarádek si na škole přivydělávala obsluhováním někde v restauraci. To, že je někdo servírka, neznamená, že musí být tupá. Navíc bych pak možná rozdělovala ještě takovou tu "přirozenou" inteligenci a vzdělanost, to není to samé a taky se to u jednoho člověka nemusí sejít. Např. máš člověka, který je sice chytrý, umí přemýšlet, nemá v hlavě jen piliny, ale z nějakého důvodu prostě na VŠ nemohl a tak má třeba jen střední. Naopak pak můžeš mít někoho, kdo má magistra, ale je vlastně v normálním životě nepoužitelný, protože to všechno měl tupě naučený nazpaměť, ale nikdy tomu nerozuměl, přesto v sobě nějaké ty informace má, ale je to zbytečné (bohužel i takhle se ten magistr dá dodělat).

Učením Freuda znám. Jen jsem se ještě u některých věcí nerozhodla, jestli s nimi plně souhlasím. Ano, podvědomí a pudy jsou v tomhle svině, ale tohle by teoreticky mělo fungovat jen ve smyslu sexuální přitažlivosti. Např. pokud bych se chtěla jen s někým vyspat, volila bych určitě toho, kdo mi přijde nejvíc přitažlivý podle vzhledu, a v tu chvíli by mi asi bylo jedno, jestli je inteligentní, jestli si s ním rozumím, nebo jestli bude ideální partner. Pokud jde ale o vztah a ne o prožití jedné noci, člověk nad tím přemýšlí jinak. Když to přeženu, nebudu s opilcem, který mě bude každý den mlátit, jenom kvůli tomu, že když ho vidím, tak se mi "podlamují kolena" a je krásný. U vztahu budete nejspíš volit nějaký kompromis mezi sexuální přitažlivostí (nebo si tomu klidně říkejte chtíč) a nějakou obecnou kompatibilitou.
Třeba teď mi přišel zajímavý výzkum u nás na fakultě, celkově tu zkoumají i sexualitu a různě to i propojují s evoluční biologií. Zkoumali, jaký je rozdíl v tom, koho si žena vybere za partnera, pokud bere hormonální antikoncepci nebo pokud jí nebere. V podstatě jim vyšlo to, že pokud žena nebere hormony, tak si vybírá více podle vzhledu a schopností muže (snaha sehnat potomkovi co nejlepší geny), ale pokud byla na antikoncepci, kdy si tělo v podstatě myslí, že je žena těhotná, tak si vybírali nejlepšího otce, o kterém podvědomě usoudili, že se nejlépe postará.

A proč bys nemohl být ten princ na bílém koni ty? Pokud je to tvoje "ideální", tak by jí taky spíše měla zajímat inteligence, ne?

Helča: To, že to mám jinak a vzhled pro mě není tou nejdůležitější věcí, neznamená, že lžu. Proč bych měla potřebu tady lhát? :)

52 Andrew Andrew | E-mail | 4. září 2017 v 21:10 | Reagovat

[46]: To je těžký, když si moc vybíráš a potom ještě stěžuješ. Když lovíš jen mezi horními 10 %. Proč by musela mít Mgr. nebo na něj aspoň studovat. Je dost chytrých i s maturitou. Jinak s tím rozchodem kvůli sportu to tady bylo asi myšleno tak, že když se ti dva na ničem neshodnou, je to k ničemu. Kluk bude chtít pořád jezdit na kole nebo chodit do hor na pěší túry a holka se válet u TV nebo sedět jen po kavárnách a žádný sport nebude chtít, tak to je opravdu na rozchod/rozvod pro nesoulad povah. Případně naopak, holka sport a kluk nic nebude chtít.

53 Dellie Dellie | 4. září 2017 v 22:19 | Reagovat

Andrew: Jo přesně takhle jsem to s tím sportem myslela, jen jsem to asi špatně napsala :)

54 Rest Rest | 5. září 2017 v 8:03 | Reagovat

Str: O mně lidi říkaj, že jsem náročnej, ale ty budeš asi ještě těžší případ. :)
Jak  psala Dellie , i lidi se střední a dokonce jen s učňákem můžou bejt překvapivě inteligentní. Navíc v době, kdy se ze studia VŠ stala společenská povinnost, není toto žádnou inteligenční zárukou. Máš koníčky, které jsou pro tebe důležité a zajímavé ale myslím si, že dnes mohou oslovit jen úzkou skupinu žen. Dokážu si představit, že většímu procentu můžeš připadat i nudný, pokud to nedokážeš dost přesvědčivě a barvitě odprezentovat (prostě okecat). Jestli trváš na krásné, hodně  inteligentní ženě s milou povahou a společnými zájmy může to být celkem začarovaný kruh. :)

55 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 5. září 2017 v 19:14 | Reagovat

[1]: To je strašná blbost. Je spousta párů, kdy je on hnusnej/ona krásná, ona hnusná/on krásnej a stejnopohlavní páry to samý.
...
Hej, fakt je celej blog fňukání o tom, jak je někdo sám a nešťastnej, protože k sobě nikoho nemá? Nechce to třeba vyhledat nějakou profesionální pomoc? Nemyslim hned doktora, ale třeba nějaký podpůrný skupinky, něco alternativního na vypovídání se a tak. Tohle je dost děsivý a zavání mi to nehezkýma věcma.

56 zeny-nejsou zeny-nejsou | 5. září 2017 v 22:45 | Reagovat

[55]: A co je tohle jinýho než "podpůrná skupina"??? O_O  ???  :-D

57 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 5. září 2017 v 23:18 | Reagovat

[56]: Pokud je to tak myšleno a pomáhá to, tak ok. Ale donekonečna si foukat bolístky "jak je na mě celej ten svět zlej, protože všem záleží jenom na vzhledu a všichni jsou pokrytci, jenom já jsem OK, ale všichni se na mě domluvili nevede nikam a je to dost velká demagogie.

58 zeny-nejsou zeny-nejsou | 5. září 2017 v 23:26 | Reagovat

[57]: Demagogie to není, ale je pravda, že zůstat jenom u analýzy problému nestačí, i když i to je potřeba...

59 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 10:26 | Reagovat

[58]: Problem je, ze ta analyza (to kam jste to dotahli) je chybna. Sex a vztahy nemaji jen hezci muzi (to bych mel taky smulu). To co je odrazujici je to fnukani a rezignace a taky to cekani, ze se to stane samo. Jaka zena by chtela takoveho muze? Jedna zena vam sem napsala, ze to taky nema lehke. Zajimalo by me zda ji tu nekdo alespon zkusil vzit na rande?

60 zeny-nejsou zeny-nejsou | 6. září 2017 v 10:47 | Reagovat

[59]: Já jsem pro ni už starej dědek, takže tyhle neslušnosti jako zvaní cizích dívek na rande nechám mladším

61 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 11:15 | Reagovat

Je ti 35 to jsi porad na vrcholu sil :-).

Jak si jako predstavujes ze prestanes byt panicem vez toho abys se zenami chodil na rande? Kdyz to vzdas jeste nez zacnes je jasne, ze se nic nezmeni. Ale to ze hodis rucnik do ringu jeste pred zacatkem zapasu delas zcela dobrovolne. Pokud nejsi troll, pak netvrd ze tve panictvi je vec nedobrovolna.

62 zeny-nejsou zeny-nejsou | 6. září 2017 v 11:49 | Reagovat

sytý hladovému nevěří

63 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 12:22 | Reagovat

Ale ja verim ze jsou hladovi (stari panicove). A verim i ze za svuj stav radi delaji odpovedne ostatni. Ale kdyz pred hladoveho nekdo postavi jidlo a on se ani nepokusi ho ochutnat, tezko verit zda je hladovy doopravdy.

64 zeny-nejsou zeny-nejsou | 6. září 2017 v 12:41 | Reagovat

Jaký jídlo? O mě neměla nikdy žádná zájem. A jaký odpovědné ostatní? Prostě taková je doba - v prvním článku to píšu celkem jasně, jak se věci mají :-!

65 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 12:52 | Reagovat

Ty se v prve rade vymlouvas, tvuj clanek je presne o tom. Co jsi udelal aby nejaka zajem mela? Zajem se da vyvolat (a kdyz nemas nadeleno tak ti nic jineho nezbyva). Places ze ti zeny neskacou do postele jako krasavcun. Ale to skoro nikomu, vsichni pro to museli neco udelat. Nekdo min, nekdo vic. Ty budes muset zapracovat hodne (a vzhled je asi tvuj nejmensi problem). Predevsim ta zahorklost co tu predvadis a rezignace jsou veci, kterych kdyz se nezbavis tak se neposunes a bez nich ti bude lip tak jako tak. S jeste tu v tom udrzujes dalsi. To je jako by se spolek alkoholiku schazel v hospode a u piva a koralky knoural, ze nejde byt strizlivy.

66 zeny-nejsou zeny-nejsou | 6. září 2017 v 12:57 | Reagovat

Ještě mně vyčítej, že si hledám kamarády...
Každopádně - copak nevidíš tu absurditu? - "makej na sobě, abys měl vůbec minimální šanci, zatímco my si" - říkám to pořád - ženy jsou bohyně a každá si může vybírat. Akorát pouze do určitýho věku, než se ten jejich krasaveček zábavný zrecykluje s nějakou mladší... ale to ony nechtějí slyšet. Zlý je ten, kdo říká pravdu :-x

67 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 13:33 | Reagovat

Kamarady si hledej. To je dobry krok a dobry zacatek. Ale takove co ti pomohou se posouvat dopredu, ne se utvrzovat ve vymluvach. V cem jsi vlastne dobry? Co te zajima a bavi?

Hele svet neni spravedlivej a zeny to taky nemaji lehky. Ty maji zase jiny trable, tikaji jim biologicky hodiny atd. A kolem furt sami ubreceni loseri a tamhle mana co se narodila jako modelka si nabrnkne milionare :-)). Vsichni se musi snazit. Celej zivot je pro vetsinu lidi az na mizivy procento o tom ze z niceho vydupes neco. Bez prace nejsou kolace. To je jak kdyz zebrak breci, ze nezdedil miliony a ze by musel pracovat, aby mel na bydleni. Jo tak to je - deal with it.

68 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 6. září 2017 v 15:12 | Reagovat

[58]: Je to demagogie, viz.

[59]: tenhle komentář body tvojí demagogie shrnul za mě.
Absurditu v tom vidíš jenom ty, protože ty máš problém, svět okolo tebe problém nemá, tak to ber tak a hlavně si z toho zase nevyvoď, že se na tebe svět spiknul. Nespiknul. Chápu, že je to asi po určitých zkušenostech těžký pochopit, ale problém vnímání dobra a zla je filosofickej problém, takže tobě stačí vědět...ne, svět se nespiknul.

69 zeny-nejsou zeny-nejsou | 6. září 2017 v 15:35 | Reagovat

Problém mají jenom v ČR desítky tisíc mužů a prakticky to nemá řešení - viz. moje úvaha o seznamkách, nebo moje první úvaha.
A jestli se něco spiklo nebo je to přirozený běh věcí (polygamie), to je ve výsledku jedno. Realita je taková, že jsme prostě sami a sami zůstaneme, protože nejsme pro žádnou dost dobří.
To neznamená, že jsme bezcenní, znamená to jenom že "ženský nejsou". A já se odmítám účastnit toho krysího závodu, nebudu kvůli ... ženám brát steroidy nebo něco takovýho. Stejně ty vztahy dneska většinou nakonec stojí za hovno a přinese to víc zla než užitku.
Nechám krasavečky a mladé ženy, ať si to užijou. Ženy dokud jsou mladé a krasavečky dokud se jim postaví.
Pro mě už tohle nemá řešení a takových jako jsem já jsou jenom u nás desítky tisíc. Takže proč se virtuálně nesejít na jednom místě a nezhodnotit jak se věci mají...

70 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 16:02 | Reagovat

Pokud nejsi troll, tak si v tom svym zoufalstvi evidentne libujes. Nevim jakou mas motivaci, ale ty evidentne ani nechces aby to bylo jinak. Jsi v te situaci dobrovolne. Vyhovuje ti brecet jak je svet nespravedlivy a na kazdou cinnost hledat vymluvu a s podobne postizenymi si lhat do kapsy. Kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody.

71 zeny-nejsou zeny-nejsou | 6. září 2017 v 16:54 | Reagovat

Zato o co jde tobě netuším...

72 Zvedavy Zvedavy | 6. září 2017 v 18:05 | Reagovat

Je to jednoduche, nemam rad nesmysly. A treba to co pisu nakopne nejakeho panice, aby na sobe zapracoval misto rezignovaneho hledani duvodu.

73 Str Str | 7. září 2017 v 9:08 | Reagovat

Pracovat na sobě Vám moc nepomůže, ženy prostě preferují hezký obličej a vyzařující sexuální energii. Možná se to začne měnit kolem třicítky, když už jim nestabilní muži mnohokrát ublíží, ale všechny příbuzné a kamarádky nakonec po hlubším rozhovoru přiznaly, že značná část výběru partnera byla zaměřena na vzhled (přestože předtím tvrdily opak). Jenže to je ta nejdůležitější část. Dostat do postele holku, které se líbíte, už nebude nic těžkého.

Nakonec i teta, jejíž muž rozhodně není v obličeji hezký, potvrdila, že ji přitahovalo jeho vysportované tělo, jenže ten na sobě pracoval několik hodin denně po dlouhá léta, takže něco podobného v současné situaci nepřichází v úvahu. To, že od 35 má pěknou nadváhu a pivní pupek už přece nevadí, protože jsou spolu a zvykli si na sebe.

Pokud tedy vztahy jsou o tom namátkou hledat někoho, komu se konečně budu líbit a pak tolerovat nízkou inteligenci a silné vady charakteru, asi o ně ani nemám zájem. Upřímně ostatním lidem to štěstí přeji, nemám důvod cítit nějakou zášť. Já v životě na náhody nehraju a do všeho vkládám rozum. Tohoto uvažování jsem se snažil zbavit, ale je to zjevně nemožné; navíc se v každé jiné oblasti velmi vyplácí.

74 zeny-nejsou zeny-nejsou | 7. září 2017 v 11:50 | Reagovat

[73]: Nepsal jsi na SF foru?
Jinak mně je 35 a jestli třeba před 10 rukama se na mě některá třeba jednou za rok usmála, tak teď už klidně 5 let ani náznak náznaku...
Ale je to tím, že vypadám na 20, ale xicht je logicky rok od roku horší... Je to takové asi prokletí - nevypadat mužně a zároveň být ošklivý.
Ve skutečnosti to není tak, že by se s věkem zvyšovaly šance pro muže.
Podle mě je ten "zenit šancí" řekněme v 25 letech, pak už je většina žen zadaných, nebo už má i rodinu, takže v absolutních počtech těch volných ubývá a časem na tebe zůstanou už jenom svobodné matky, pokud tedy o tebe mají zájem (opět - musíš vypadat mužně, když už jsi hnusnej).
Navíc hodné a věrné ženy obvykle najdou vztah kolem 20 a nemají potřebu hledat něco jinýho.
Taky si někdy říkám, že není o co stát... resp., že ten věk kdy to mělo ještě cenu jsem už dávno propásnul

75 Skeptik Skeptik | E-mail | 22. října 2017 v 13:20 | Reagovat

Kluci se o mě začali zajímat až ve chvíli, kdy jsem si vyléčila mindráky, začala se mít ráda, místo zírání do obrazovky žila vlastní život a přestala mít nuktavou potřebu nějakého i najít.
Sebevědomí a to, že máte koníčky, díky kterým jste zajímavý z vás dělá atraktivní jedince.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 


honzazbrna@centrum.cz (HzB alias zeny-nejsou)

zapovezeny@seznam.cz (ProHolkyUjelMiVlak)