Spravedlnost

29. září 2017 v 16:06 | zeny-nejsou |  HzB

Když jsem zakládal blog, věděl jsem, že bude vzbuzovat vášně.
Na tom by nebylo nic špatného. Hledání pravdy často provází emoce.

V komentářích pod články lze ovšem často vyčíst určitý pocit nespravedlnosti, vycházející z vědomí nerovných šancí - muži vs. ženy.






Ano, šance nejsou rovné.

Můžeme se dohadovat, jestli skutečně "ženský nejsou". Část žen bude zase tvrdit, že "muži nejsou", i když si myslím, že zde je spíš otázkou, koho ženy ještě považují za muže a koho pouze za "muže"...

Objevily se také názory, že oškliví kluci zůstávají sami, z důvodu své vybíravosti. U některých to jistě platí. O jiné neměla zájem nikdy žádná, takže o vybíravosti nemůže být řeč. To by bylo na jiné téma...

Dostáváme se k jádru dnešní úvahy. Položme si otázku:

"Je nespravedlivé, když o mě nemá zájem žena, která je objektivně méně atraktivní než já?"

Za prvé by to chtělo vysvětlit, co v otázce atraktivity znamená pojem "objektivní". Lze vůbec nějak definovat "objektivní atraktivitu"? Není to ze své podstaty veskrze subjektivní záležitost?

Možná kdybychom seřadili všechny muže a ženy od nejméně atraktivních po nejatraktivnější, pak bychom mohli říct - tato žena náleží tomuto muži, tento muž náleží této ženě... Poněkud bizarní představa... Už jenom kdo by určil správné pořadí. Zde by platilo na sto procent, že co člověk to jiný názor.

Podívejme se na věc z jiného úhlu. Řekněme, že v populaci je více nedobrovolně nezapojených mužů, než nedobrovolně nepolíbených žen. Je to nespravedlivé?

Z hlediska spravedlnosti zde nejsou dvě oddělené skupiny, kde na jedné by byla páchána nějaká nespravedlnost. Ano, je možné, že pokud se narodíte jako muž, tak to vaši atraktivitu automaticky snižuje řekněme o 20 %, ale je to uplně stejné dílo osudu, jako kdybyste se narodil jako o 20 % méně atraktivní žena.

Není vaše zásluha ani vina, jestli se narodíte jako muž nebo jako žena ani není vaší zásluhou, jaké máte předpoklady k atraktivitě. To, jestli jste muž nebo žena je jenom jednou ze složek vaší atraktivity.

Z hlediska spravedlnosti bych tedy nevytvářel dělící čáru mezi muže a ženy. Možná bych šel ještě dál a otázku spravedlnosti bych do volby partnera vůbec netahal. Jestli se narodíte jako muž, nebo se narodíte řekněme s "křivou hubou" je zkrátka osud. Stejně jako si "lidé s křivou hubou" nemůžou co se týká partnerských vztahů nic nárokovat, tak úplně stejně si nic nemůžou nárokovat muži.

Jaký z toho plyne praktický závěr? Pokud potkáš ženu, která se ti jeví, že by mohla být z hlediska atraktivity na tvé úrovni, pak ... zapomeň. Žena na tvé úrovni atraktivity bude s nejvyšší pravděpodobností hrát úplně jinou ligu, v případě nás celoživotních nepolíbených paniců bude hrát úplně jiný sport...

Ale není na místě se nad tím nějak pohoršovat, protože jestli jsi muž nebo žena je úplně stejné dílo osudu, jako jestli jsi třeba blonďák nebo řasnatec. Chovat zášť vůči ženám kvůli tomu, že nás žádná nechce je iracionální.

Pokud vámi někdo pohrdá z lidského hlediska, kvůli vašemu vzhledu, je to spíše jeho vizitka a s takovým člověkem byste stejně nechtěli mít nic společného. I když je pravda, že v dnešní době se to stává stále častěji spíše pravidlem než výjimkou.

Jako věrnému melancholikovi by mně stačila jedna "spravedlivá", která by ocenila jiné kvality než obličej tvarovaný podle poslední módy. Pak by mně bylo zcela ukradené, co si jiné o mně myslí...

Skutečnost, že nejste pro opačné pohlaví atraktivní, ať už je to dáno více vaším vzhledem, nebo tím že jste muž, je prostě daný fakt, který jen tak nezměníte. Kritéria výběru jsou daná možnostmi. Jedná se o svobodnou volbu, případně jak se říká "váš boj", a nezbývá než to respektovat. Pokud by ženy chtěly za partnery jenom muže obarvené na zeleno, byla by to opět pouze jejich věc...

V pozici žen bychom se chovali úplně stejně, nedělejte si o sobě přehnané iluze...

Každý si nakonec vybírá jak může. A někdo nemá na výběr vůbec.

Tak už to je.



Pokud máš originální myšlenku nebo nový pohled na téma blogu,
můžeš nás kontaktovat na adresy uvedené na konci stránky.

Když napíšeš svůj článek, staneš se po jeho zveřejnění
členem Autorského klubu našeho hnutí.

Jestliže znáš další nezapojené, kteří by se chtěli přidat
k Hnutí nezapojených, dej jim vědět o našem blogu.





 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 snowy-christmas snowy-christmas | E-mail | Web | 29. září 2017 v 16:28 | Reagovat

Atraktivita je subjektivní záležitost - každému se líbí něco jiného, každý má svůj určitý typ a názor, na každém člověku je něco speciálního a originálního. Objektivně to určit dle mého názoru nelze.

2 Princ Princ | E-mail | Web | 29. září 2017 v 17:37 | Reagovat

Co kdyby hoši půlka z vás změnila pohlaví? :D

To anebo streetgame.

3 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 29. září 2017 v 19:55 | Reagovat

Ano, článek je výstižný. Atraktivní žena je žena, která poutá pozornost.

4 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 30. září 2017 v 9:28 | Reagovat

Líbí se mi zakončení článku "Jako věrnému melancholikovi by mně stačila jedna "spravedlivá", která by ocenila jiné kvality než obličej tvarovaný podle poslední módy. Pak by mně bylo zcela ukradené, co si jiné o mně myslí..."

Taky si myslím, že kdyby většina pánů zde našla tu svou jedinou spravedlivou tak si myslím, že přestali tolik řešit to zda jsou či nejsou atraktivní. Protože na co, když našli tu kterou hledali :) :).
A o tom taky láska je, když se člověk zamiluje a někdo se zamiluje do Vás tak člověk jakoby i zkrásní, protože se cítí šťastně a neřeší tolik to okolí, což je na té lásce to krásné :) :).

5 zeny-nejsou zeny-nejsou | 30. září 2017 v 14:14 | Reagovat

[2]: Kene, proti tvé činnosti, tedy "kouče balení žen na ulici" víceméně nic nemám. Dokonce mi až tak nevadí, že zi za své služby necháváš platit...
Problém mám v tom, že šíříš podivné myšlenky o polygamii, svádění zadaných žen, potažmo tedy rozvracení rodin a tím ničení životů dalších lidí...

6 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 30. září 2017 v 20:16 | Reagovat

[5]: Však on přece šíří dobro :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

7 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 30. září 2017 v 20:49 | Reagovat

[5]:
Pokud se jedná o dvoření ženám z nefunkčních manželství-například když se jedná o oběť domácího násilí, tak snad by se mohlo přimhouřit pravé oko.Jak jinak probourat zeď mezi incels a ženami, které se stali obětí "normálních" hezounů, ze kterých se vyklubali sebestřední panovační egoisté?

8 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 30. září 2017 v 20:49 | Reagovat

[5]:
Pokud se jedná o dvoření ženám z nefunkčních manželství-například když se jedná o oběť domácího násilí, tak snad by se mohlo přimhouřit pravé oko.Jak jinak probourat zeď mezi incels a ženami, které se stali obětí "normálních" hezounů, ze kterých se vyklubali sebestřední panovační egoisté?

9 zeny-nejsou zeny-nejsou | 30. září 2017 v 20:57 | Reagovat

Možná je problém v tom, že ten scénář bude spíš většinou vypadat tak, že sebevědomý svůdník bude balit ženu nějakému "beta" hodnému...
Ale pravda, může to být někdy i naopak

10 Princ Princ | E-mail | Web | 1. října 2017 v 0:55 | Reagovat

Jsem rád, že se váš pohled pozitivně vyvíjí :)

11 Majk Majk | 1. října 2017 v 2:14 | Reagovat

Já se snažím žít pozitivně, zlepšovat se a na to téma vztahy nekladu až takový důraz.S láskou se usmívam na lidi snažím se komunikovat a bejt fajn.Nehlede na to jak druhý vypadá bez rozdílu.Hold lidi jsou různí.Ale určitě se myslím že když někdo odkopává různými výmluvy a pomluvy a kdoví co všechno jsou dnešní holky schopný tak je nešarmantni neinteligentní člověk.Me ani některé holky neřeknou nic jen hodí ignoranci a už se neozvou :-(  . A další atrakce.. určo znáš. Holt dnes jsou dostatečně skazene a rozmazlené že  mají tu možnost kdekoliv zehnat ne 10 ale rovnou 30zajemcu. Ale ve většině případů nakonec neví co chcou a až na to přijdou je docela pozdě s 2 detskama sama.To je koloběh naivek a blbek! Těch normálních moc není ale jsou.Zatim bez úspěchu zehnat :-(
Do té tvé teorie" máš kus pravdy ale blbečkum nic nevysvětliš " věčina holek se chová jako naivní ovce co se lacno na lačno :-D  nechá zlákat,ale bude to holt jejich boj.Taky mě udivují ty komentáře že druhý pro to nic nedělá a td podobné sračky! No asi když někdo vytvoří blog určitě linej není :-D  tvoje teorie mě dopomohla zamislet kde je chyba (no ve mě ne!)
Mám se teť dobře a začínám bejt šťastný
Já jsem si říkal že chyby jsou zatajovany ve společnosti :-x

12 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 8:31 | Reagovat

Základ je uvědomit si, že šance skutečně nejsou rovné.

Z toho plynou 2 otázky:

1) pokud někdo tvrdí, že to není pravda - proč tedy musíme "na sobě pracovat" a snažit se, aby nás vůbec některá chtěla... Pokud by šance byly rovné, tak ten kdo se vůbec nesnaží, i kdyby byl úplným "odpadem společnosti", tak by se pro něj stejně nějaká na jeho úrovni musela najít... viz. např. - když je žena nezaměstnaná, přejídá se, nezajímá se o nic jinýho než o seriály na Nově, tak stejně v klidu může mít partnera... zatímco muž i když pracuje, vydělává dost peněz, je vysoký, štíhlý... stejně je úplně bez šance.

2) Žen je fyzicky přibližně stejně jako mužů. Když existují "vyřazení" muži jako jsme my, kde potom jsou ty "vyřazené" ženy?
Logicky z toho plyne, že situace, kdy každá žena do určitého věku si může vybírat a nás vyřadit není přirozená. Aby platil zákon zachování hmoty, polovina se rozvede, nebo dokonce zůstanou coby svobodné matky a ten muž se jak já tomu říkám "zrecykluje".
Toto je zvlášť důležité sdělení pro ženy, aby věděly, že vybrat si toho "nejlepšího" partnera, který se jim aktuálně v jejich mládí nabízí, nemusí být vždy taková výhra... :-x

13 Princ Princ | E-mail | Web | 1. října 2017 v 11:22 | Reagovat

Šance rozhodně nejsou rovné. Malé procento mužů píchá většinu žen: https://streetgame.cz/bohati-bohatnou-a-chudi-chudnou/

Spravedlnost v páření nenajdeš, stejně jako ji nenajdeš jinde. Existence prostě celkově není spravedlivá, neřídí ji žádný lidský princip spravedlnosti.

Hledat spravedlnost proto nemá smysl. Smysl má jen snaha dostat se do onoho horního procenta.

Je to dřina, ale miluji ženy natolik, že mi za to stojí :) I v oné samotné dřině jsem nalezl mnohem větší radost, než když jsem býval pasivní panic.

14 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 1. října 2017 v 11:47 | Reagovat

[13]:Jak jsem už naznačil je možné, se pokusit probourat zeď mezi incels a ženami, které naletěly různým psychopatům co se skryli za maskou krasavečka a jsou ve vztahu nešťastné. Problém je, že tyto ženy radši skončí v náručí stejného darebáka, jako byl ten před ním a slušný muž je vydáván za ubožáka.

15 Princ Princ | E-mail | Web | 1. října 2017 v 11:56 | Reagovat

Z evolučních důvodů ženy nikdy nebudou přitahovat incels. Nelze je k tomu rozumně přesvědčit nebo vzdělat.

16 Viktor Viktor | 1. října 2017 v 11:56 | Reagovat

[14]: Pokud ženě někdo neotevře oči, tak si opravdu pořád dokola bude hledat krasavečky, kteří se řídí heslem: Ošustit a opustit. Je potřeba ženám trochu otevřít oči, proto jsem napsal článek: Největší tabu na planetě Zemi

17 james james | 1. října 2017 v 14:06 | Reagovat

[16]: Jsem hodně skeptický, že by se tím toho moc změnilo. Bohužel...

Viz. prakticky nulové úspěchy tzv. aktivistů za mužská práva (Men's Rights Activists) v Americe, kteří existují už někdy od 80. let.

18 Tommy Tommy | 1. října 2017 v 14:21 | Reagovat

Nebudeme si nic nalhávat..je to hodně o xichtu penězích a charismatu. Hodnej kluk se pro většinu holek rovná nudnej. Ale nehazejme flintu do žita..dneska je to sama devka takže i s hnusný xichtem se dá zahrát divadlo. Jen do ty kurvy holt musíš něco investovat. Koupit ji 10 panáků na baru a vydržet poslouchat ty její opilecký sracky a pak ji odtáhnout a vymrdat. Nesmí se jim dávat velká hodnota a přistupovat k nim jen jako ke zboží..když se jí nechce v regálu je další. Jen stačí mi trochu koule a neřešit odmitnuti. Když jsem se choval k holkám hezky tak buď si pro ně dobrej kamarád a nebo se na tebe vyseru jakmile někde potkají vysportovanyho ukecanyho typka co těm hloupejm husickam vylévá díru do hlavy. Takže buď máš dobrej xicht a pak stačí jen přijít a mít trochu sebevědomí nebo to musíš hrozit přes kvantitu a ona se dycky nějaká devka najde.

19 james james | 1. října 2017 v 14:33 | Reagovat

[18]: Jenže z dlouhodobého pohledu je to past.

Feminismus a sexuální revoluce umožnila ženám se chovat jako děvky a to téměř bez následků.

To co popisuješ dejme tomu částečně funguje, pokud jde jen o jednorázový sex, jinak to situaci vlastně jen dál zhoršuje. Pozitivní zpětná vazba.

Taková společnost velmi nepřátelská k jakékoliv dlouhodobým vztahům, rodině, výchově dětí atd.

A bez stabilních rodin a dětí společnost/civilizace umírá.

20 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 15:11 | Reagovat

[19]: Ano přesně tak.
Takovou hru jak tady navrhuje Tommy odmítám hrát. To už je skoro stejný jako jít do toho bordelu, včetně rizik nákazy...
My nehledáme "barové kurvy", hledáme ženy které ještě nejsou tak zkažené a prohlédly tu manipulaci médií, případně mají šanci ji i díky nám prohédnout.

21 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 15:13 | Reagovat

Krátkodobé vztahy jsou dobré pro kurevníky a zkažené extroverty, kteří snad ani neprožívají skutečné emoce. Pro lidi jako jsem já by to bylo akorát neštěstí.

22 kuře versus vejce kuře versus vejce | 1. října 2017 v 15:16 | Reagovat

to mě přivádí na odvěkou otázku co bylo dříve, zdali byly nejdřív spíš zkažené ženy nebo zkažená společnost jejíž amorálních projevů jsme dnes svědky

23 james james | 1. října 2017 v 16:01 | Reagovat

[22]: Řekl bych, že lidská přirozenost je dost stabilní.
Takže ženy tyhle sklony/instinkty měly asi vždycky ale neměly možnost se podle nich dříve chovat v takové míře, jako dnes.

Ale ty vlivy můžou jít oběma směry. Kdo ví...

https://en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy

https://www.youtube.com/watch?v=oDkgYjRMCyw

https://www.youtube.com/watch?v=N7LN14IpVy0

24 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 16:30 | Reagovat

Je to jakýsi "návrat k přírodě", se všemi démony, které to sebou přináší...
Sice už dnes nepovažujeme (zatím) za normální mlátit se na potkání klackem po hlavě, ale rozvracení rodin a střídání krasavečků se zřejmě prostřednictvím medií podařilo vnutit jako normální stav společnosti... :-!

25 james james | 1. října 2017 v 16:40 | Reagovat

[22]: Řekl bych, že lidská přirozenost je dost stabilní.
Takže ženy asi měly tyto sklony/instinkty vždy ale dřív neměly možnost se podle nich v plné míře chovat.

PS: minulý komentář se nezobrazil, tak to postuju znovu...

26 james james | 1. října 2017 v 16:42 | Reagovat
27 Princ Princ | E-mail | Web | 1. října 2017 v 16:50 | Reagovat

Ženám vkus diktuje příroda, nelze je vzdělat, aby měly radši nudné hodné nerdy.

Ostatně romantické filmy propagují nesmělé nervózní hlupáčky odjakživa ( https://streetgame.cz/romanticke-filmy-tovarna-na-beta-samce/ ), a stejně to ženský vkus neovlivnilo.

28 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 17:00 | Reagovat

Až na to, že v těch filmech a seriálech to jsou vždy zábavní řasnatí krasavečci...

29 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 17:05 | Reagovat

Ideální pro rozvoj udržení společnosti, když si každý najde jednu a s tou žije celý život.
Kenovi(princovi) nápady jsou tím co způsobuje rozvrat dnešní "západní" společnosti. Nedivil bych se kdyby ta jeho "streetgame" byla financovaná od někud ze zahraničí, podobně jako různé "neziskovky"...

30 Viktor Viktor | 1. října 2017 v 18:09 | Reagovat

[28]: Až na tento film: https://www.csfd.cz/film/32607-bonnie-a-clyde-po-italsku/prehled/

Tady ošklivec sbalí na konci filmu krásnou ženskou. A musím tentokrát vyjímenčně dát Princovi za pravdu, protože tento film mě opravdu ovlivnil a já jsem si myslel, že jednou, jako ten ošklivec ve filmu, taky sbalím krásnou ženskou.

31 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 20:31 | Reagovat

1 z 1000

32 zeny-nejsou zeny-nejsou | 1. října 2017 v 21:28 | Reagovat

Okomentoval jsem jeden článek na streetgame, tak uvidíme, jestli mně to Ken schválí, když on si k nám chodí dělat reklamu pod každý článek.

Nějaká žena tam psala, jestli bude taky článek o "Alfa-samicích" O_O :D  :-x

Nelze lépe vystihnout tragický omyl dnešních mladých žen...

Dokud jsou mladé, tak si vybírají muže, kteří jsou objektivně atraktivnější a pak končí samy buď jako svobodné matky, nebo jako starší opuštěné ženy.

Jejich potomci vyrůstají bez otců, nebo jako vzor vztahu muže a ženy vidí nefunkční rozhádané manželství, kde alfa-samec zahýbá s nějakou mladší...

Žádné alfa-samice neexistují. Z biologického hlediska je alfa-samicí tak leda prostitutka :D

33 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 1. října 2017 v 23:46 | Reagovat

[32]: A když člověk vidí koho si ty holky vybírají, tak je to docela k pláči.Už od pohledu úplnej kretén. Ale je to přeci krasaveček, tak vo co jde...

34 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 9:58 | Reagovat

Tak mně dali ban na psychologie.cz
Ano, nikdo nám nerozumí, nikdo nám nevěří a nikoho to nezájímá... :-!

35 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 10:04 | Reagovat

Protože jsem psal pod tento článek: https://psychologie.cz/ne-nemusite/

Což považovali za "mimo téma".

Přitom bych řekl, že i tady v diskuzi pod články nám pořád někdo říká, že se málo snažíme, že by to určitě šlo "kdybychom chtěli" atd.

No, můžete posoudit sami, jestli jsem v té diskuzi byl nějak... nevímco

Před tím jsem psal ještě pod tento článek: https://psychologie.cz/poradna/nikdy-jsem-nemela-vztah/

Ale ban mně dali až později, když jsem psal pod ten první.

Pod žádný jiný článek jsem tam nepsal.

No, můžete posoudit sami :-x

36 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 2. října 2017 v 10:37 | Reagovat

[35]:Hele, ono to fakt nemá smysl. Jakmile se staneš členem opovrhované, nanávíděné, diskriminační a stigmatizované menšiny, tak v tom jseš až po uši a není cesta ven. Většina má prostě radost, když si může do někoho kopnout. Jsou to nízké pudy, ale jsou....Prostě dřív takovou menšinou byli homosexuálové, ale kdeže loňské sněhy jsou.Dneska to jsou celebrity.

[Smazaný komentář] Oprava: diskriminizované nikoliv diskriminizační........

37 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 2. října 2017 v 10:38 | Reagovat

Omlouvám se za překlepy a za dvojité zobrazování. Myš blbne.

38 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 11:01 | Reagovat

[23]: Ten komentář se nezobrazil, protože jak tam jsou nějaké odkazy nebo co, tak se to na blog.cz automaticky dá do "moderovaných ke schválení".

Ano - hypergamie - to je přesně o čem tady píšeme...

39 tinktonktank tinktonktank | 2. října 2017 v 13:46 | Reagovat

velice vtipne to na te psychologie, ze pry nemejla jsem nikdy vztah¨¨

pritom sama psala, ze mela X muzu (to ze ji odkopli uz je druha vec), s X muzi mela vztahy, jenomze si ti vtipni hezci "alfa" extroverti ji nechali (typek ktereho muze mit na sex neni ten samy co na vztah, kdo by to byl rekl) a pak ma depky.

40 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 14:54 | Reagovat

[39]: Ano. Přesně jak píše ten borec na zpovědnici https://zpovednice.cz/detail.php?statusik=514934

Jestli ona neměla nikdy vztah, tak já jsem v životě ještě žádnou ani nepotkal...

41 asdf asdf | 2. října 2017 v 18:51 | Reagovat

[40]: Ze vztah nemela neni pravda, ale o co mensi problem ma nez vy, kdyz s ni nikdo nevydrzi?

42 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 19:42 | Reagovat

[41]: Může to aspoň zkoušet, má šanci

43 Adela Adela | 3. října 2017 v 15:43 | Reagovat

Ahooj náhodou jsem objevila tenhle web a občas se nestíhám divit co sem nekteri kluci píšete. Myslím že máte trošku pokroucený pohled na nás holky a vlastně tu z nás děláte povrchní blbky. Chápu že to máte těžký ale myslím že důvod proč nemáte nějakou slečnu je spíš tím co máte v hlavě a ne že si nepřipadáte že dost hezci.
Já sama mám za sebou dost vztahu a je pravda že my holky to máme jednodušší v tom že nemusíme ty kluky balit samy. Ale na druhou stranu vám píše spousta uchylují a spouste kluků jde jen ó to dostat vás do postele. Já si třeba při výběru partnera dbám více na to aby se ke mě hezky choval měl mě rád dokázal mě rozesmát a cítila jsem hlavně že je pro mě oporou.
Furt tu jenom čtu jak je to o obličeji ale přitom po mě osobně by bylo problém jen pokud by byl partner opravdu malý či silné obézní. Ostatní i věci už nehrajou nijak výraznou roli.
Skutečný problém kvůli kterým bych vám jak žena odmítla by nebyl vás vzhled ale donenee volající sebelítost. Já potřebuju partnera ó kterého se mohu opřít a na kterého se mohu spolehnout že mě při špatných chvílích podrží. Ne někoho kdo bude neustále brečet nadávat na svět jak je nespravedlivej a nebude mít snahu na vztahu pracovat. To je podle mě to cim tu ženu odradite. Navíc když už se bavíme ó vzhledu tak raději budu s někým kdo splňuje osobnostni věci než se sebestředným modelem..z takových je mi akorát zle pac ti myslí jen a pouze na sebe a u něj bych nikdy nevěděla jestli mě brzo nevyměnil za jinou zenu

44 zeny-nejsou zeny-nejsou | 3. října 2017 v 16:30 | Reagovat

Na ty sebestředný modely máš dobrý názor

45 Jméno Jméno | 3. října 2017 v 16:47 | Reagovat

[43]: Neříkáš celou pravdu. Ve skutečnosti je to tak, že z mužů, kteří se ti líbí a přitahují tě, si vybereš toho s nejlepší osobností.

A nesnaž se tvrdit, že to tak není.

Mimochodem, my z žen děláme blbky? Vždy mě fascinuje, jak my jsme ti špatní. Jasně, nemáme sebevědomí, ale to je evidentně smrtelný hřích...podle mně třeba street game dělá tisíckrát horší věci - zdá se mi, že podle nich je žena jen zvířátko, ovládané pudy, bez vlastního názoru, vhodné jen do postele.

Aha, od alfa samců vám to nevadí, že? Naopak do kluků bez sebevědomí si ještě rády kopnete...

46 zeny-nejsou zeny-nejsou | 3. října 2017 v 16:55 | Reagovat

[45]: Ano, z té stránky, kterou jsi zmínil se mně dělá nevolno...

47 Zvedavy Zvedavy | 3. října 2017 v 17:26 | Reagovat

[45]: Ta vase nesebevedomost neni "zla". Neni to o tom zd byste tim nekomu skodili, nebo ublizovali atd. Nejste tim ti "spatni" ale zaroven tim nejste objekty na vztah (nebo pro nejakou dominantni zenu, ale tech bude par). Je to o tom ze zajem je o zdrave sebevedome muze. Vetsina zen chce nekoho kdo jim bude oporou a fnukajici muz jim nebude.

Kdyz budes zene imponovat, muzes tim dost prebit i ten vzhled.

48 Jméno Jméno | 3. října 2017 v 17:33 | Reagovat

[47]: Pořád to samé.

Podívej se na to obráceně, který muž by nechtěl hodnou holku? Tedy chtěl by zlou? Žádný. Přesto fakt, že je holka hodná zdaleka nestačí.

Prostě z těch, které se ti líbí a přitahují tě si vybereš hodnou. Já taky ty "jen" hodné slečny ignoruji, přesně z toho samého důvodu - neimponují mi, nemají sebevědomí, nejsou zajímavé.

No a úplně stejně to funguje z druhé strany, a kdo tvrdí opak, ten jednoduše lže.

49 Zvedavy Zvedavy | 3. října 2017 v 17:47 | Reagovat

[48]: Jenze ta pritazlivost neni ciste fyzicka a neni tak jednoducha a stale stejna. Tzn muzes na ni zapracovat. Prave to ze v tobe zena vidi oporu vytvari tu pritazlivost casti vic nez fyzicky vzhled. Ten tomu muze pomoci, a nebo uskodit.. A zen je hodne a maji ruzny vkus. Samozrejme neuspejes u vsech. Ale neni to tak jednoduche jak to tady licite.

50 Jméno Jméno | 3. října 2017 v 18:04 | Reagovat

[49]: jako zaseklá deska.

Tak znovu, když se nelíbíš, tak o nějakém poskytování opory si můžeš nechat akorát zdát, nikdo se s tebou nebaví.

Já u ošklivek taky nezkoumám jejich osobnost, a ani se s nimi nebavím.

Jak ony ke mně, tak já k nim...

A kromě toho, jak sebevědomí ve vztahu k ženám vypovídá o schopnosti řešit problémy? Být oporou?

Vidím to pořád, ti sebevědomí holku odkopnou hned a ti, co sebevědomí nemají a na rukou by jí nosili zkrátka nejsou "zajímaví"...

51 zeny-nejsou zeny-nejsou | 3. října 2017 v 18:44 | Reagovat

[50]: Je to dost o "iluzi sebevědomí".
Viz můj článek:
http://zeny-nejsou.blog.cz/1709/sebevedomi

52 zabiják dětskejch snů zabiják dětskejch snů | 7. října 2017 v 15:32 | Reagovat

Co máte furt s těma řasama?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 



honzazbrna@centrum.cz
zapovezeny@seznam.cz