Sebevědomí

16. září 2017 v 8:43 | zeny-nejsou |  HzB

Vypadá to, že staří nedobrovolní panicové už vymřeli, tak je otázka jestli pokračovat.
Tady máte slíbenou úvahu o sebevědomí, jestli to ještě někoho zajímá...


Mohl bych citovat z Wikipedie, ale tím vás nebudu omrzovat...

Sebevědomí nebo sebedůvěra je velmi široký pojem. V angličtině je pro něj také více výrazů, které mají částečně odlišný význam. Raději se rovnou zaměřím na oblast, která je rozhodující pro téma našeho blogu.






"Nejdůležitější je sebevědomí."
"Není důležité jak vypadá, hlavní je, co z něj vyzařuje."
"Chybí ti sebevědomí."
"Zapracuj na sebevědomí."

Co tedy je ono magické sebevědomí? Pojďme se na to podívat!

Sebevědomí ve vztahu k ženám...

Co má vliv na vývoj sebevědomí při komunikaci s ženami nechme stranou.
Freudovci by vytáhli vztah k matce, otci, tětě a pratetě...

Já bych zase řekl, že rozhodující bude, jestli máš xichtík, který je aktuálně v módě.

Jestli mám pravdu já nebo Freud nechám na vašem zvážení...

Pokud bych přeci provedl drobnou analýzu,
mohl bych rozdělit sebevědomí při setkání s ženou na dvě části.

První by byla víra ve své schopnosti a dovednosti, tedy víra že dokážete vést smysluplnou konverzaci
a budete schopni vyjádřit své myšlenky přijatelnou formou.

Druhá část je poněkud komplikovanější. Definoval bych ji jako:

"Jsem tady, takový jaký jsem, mysli si o mně co chceš,
nebudu si na nic hrát, nebudu před tebou nic schovávat".

Je to víra v to, že se nezakoktáte, nezrudnete a neseknete sebou o zem...

A nebo začnete koktat, zrudnete a seknete sebou o zem,
ale nebudete to považovat za životní prohru.

"Ber nebo nech..."


A teď přijde ta konfliktnější část dnešního článku.

Sebevědomí skutečné vs. sebevědomí předstírané, hrané...

Mám určitý názor, který se ženám nebude moc líbit. A totiž, že pro ženy více než skutečné sebevědomí, neřkuli oprávněné sebevědomí, jsou důležitější projevy sebevědomí. Dokonce bych zašel ještě dál a řekl bych, že "dobrý herec" je atraktivnější, než autentický partner. Ženy v dnešní době ocení více kvalitní herecký výkon "sňatkového podvodníka", než autenticitu upřímného muže.

Realita je často nudná a ženy se zkrátka chtějí bavit. Ubavit se až k smrti...
Pokud je ten zábavný týpek budoucí domácí násilník, pak uvedené může platit doslova.

Navíc jak známo "s poctivostí nejdál dojdeš", je dnes možná jedno z nejvysmívanějších přísloví...

Proč v dnešní době musí komunikace mezi partnery probíhat formou sarkasmu?

Proč ženy vyžadují přetvářku a předstírané urážky?

Proč se spolu nemůžeme bavit jako dospělí lidé...


 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 16. září 2017 v 9:47 | Reagovat

"s poctivostí leda pojdeš" tenkrát jsem byl na divadelním představení, myslím že se to jmenovalo Miláček a tam tato památná slova zazněla. Taková autobiografie ze života krasavečka.Holky mu skákaly do postele a taky dostal co chtěl.
No jo právo na lásku mají jen holky a krasavečci.

2 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 16. září 2017 v 9:47 | Reagovat

Večer si ten Tvůj článek přečtu, mám nějaké neodkladné povinnosti. Rozhodně nic nemazat.

3 Princ Princ | E-mail | Web | 16. září 2017 v 10:25 | Reagovat

Ty si tu stěžuješ, skoro jako bys měl spousty toho autentického sebevědomí a chybělo ti to hrané a proto tě ženy nechtěly :D

V reálu budou ženy tvou autenticitu testovat: https://streetgame.cz/projdete-jakymkoli-zenskym-testem/

Každopádně ženy se opravdu chtějí bavit, každý se chce bavit! "Mluvit spolu jako dva dospělí" do svádění opravdu moc nepatří.

4 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 16. září 2017 v 10:34 | Reagovat

Princ tak to vůbec nefunguje když na to nemáš ksicht, mohu potvrdit.

5 Bývalý panic Karel Bývalý panic Karel | 16. září 2017 v 11:28 | Reagovat

Sebevědomí je vlastně ve skutečnosti obličej. Existují sebevědomí obličeje, které mají například výraznou bradu a uhrančivé oči. A existují nesebevědomé obličeje, které mají malou bradu a nevýrazné oči. Holka se na náš podívá a podle našeho obličeje už si udělá obrázek, jestli máme sebevědomí, nebo ne. :-D A můžeš jí říkat co chceš, nic na tom nezměníš, svůj úsudek už si udělala podle tvého obličeje. :-D

6 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | E-mail | Web | 16. září 2017 v 13:02 | Reagovat

stačí pouze chtít a můžete mít i to sebevědomý s ženou dohromady,
říkají ti co mají, pardon říkají ti co chtějí...

7 Andrew Andrew | 16. září 2017 v 13:54 | Reagovat

Když to vidím, že jste téma nakousli a že by určitě šlo dopsat další úvahu na stejné téma, snad už konečně budu mít čas něco sepsat.

8 Trevor Trevor | 16. září 2017 v 15:42 | Reagovat

Bez ženské není sebevědomí,
bez sebevědomí není ženská...

9 Andrew Andrew | 16. září 2017 v 15:55 | Reagovat

[8]: Hodně pravdivé tvrzení. A teď jak z toho začarovaného kruhu ven...

10 stačí jen chtít stačí jen chtít | 16. září 2017 v 16:09 | Reagovat

[8]: kdyby jsi co i jen trochu chtěl měl by jsi jedno i druhé, takže o nějakém začarovaném kruhu nemůže být ani řeč, takže tak

11 Trevor Trevor | 16. září 2017 v 16:39 | Reagovat

[10]: Hodně jednoduché uvažování.

12 Andrew Andrew | 16. září 2017 v 16:46 | Reagovat

[10]: Stačí chtít a spadne modré z nebe. Stačí mít smůlu a můžeš to zkoušet dvacetkrát marně než to jednou na chvíli vyjde.

13 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | 16. září 2017 v 18:03 | Reagovat

přesně tímhle tím jednoduchým uvažováním se vyznačují takzvaní frikulíni/ínky, což jsou dnes už prakticky všichni společensky aktivní lidé, nazývám je také nakažení virem FCI, v takové společnosti infikovaných je pak neradno pobývat a prakticky nemožné aby se to obešlo bez následků

14 zeny-nejsou zeny-nejsou | 16. září 2017 v 18:09 | Reagovat

[7]: Určitě napiš

15 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 16. září 2017 v 19:14 | Reagovat

[14]:Objektivní a autentická pravda. Víc k tomu článku nelze dodat. Jsem rád, že nemažeš.Piš dál, rozvíjej tvořivost.

16 zeny-nejsou zeny-nejsou | 16. září 2017 v 19:16 | Reagovat

Pár článků co nebyly moc oblíbený jsem přesunul do "rozpracovaných".

17 Andrew Andrew | 16. září 2017 v 22:10 | Reagovat

[16]: Co to je sakra je ten klíč u Chatu?

18 zeny-nejsou zeny-nejsou | 16. září 2017 v 22:16 | Reagovat

Byla tam vysoká koncentrace krasavečků a trollů, kteří šířili pomluvy a zlo, tak jsem to musel zamknout.
Pošlu ti klíč na mail...

19 Špeknáá Špeknáá | Web | 17. září 2017 v 0:25 | Reagovat

Né všechny ženský stojí ve frontách na "krasavce" :-D některé mají opravdu zájem o neherce, kteří místo toho aby se chovali normálně snaží hrát na herce :-D tak trochu začarovaný kruh ne? :-D

20 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 17. září 2017 v 0:32 | Reagovat

Nejde se zaregistrovat na foru, kvůli kodu. Dobrou!!!!

21 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 17. září 2017 v 1:00 | Reagovat

[19]: Když je člověk škaredý, tak mu nepomůže ani svěcená voda, ale sytý hladovému nevěří.

22 zeny-nejsou zeny-nejsou | 17. září 2017 v 1:16 | Reagovat

[20]: Tak jsem kód při registraci zrušil, teď by to už mělo jít

23 Rok Rok | 17. září 2017 v 15:16 | Reagovat

Přátelé, já o panictví přišel až teprve po plastické operaci brady, kdy jsem si nechal z profilu prodloužit o 3 centimetry. K tomu ještě steroidy, díky nimž jsem získal svalnatou postavu.

24 hefo hefo | 17. září 2017 v 18:37 | Reagovat

[23]: Ešte niečo zatrolluj. Alebo daj fotky.

25 Doldas Doldas | 17. září 2017 v 21:37 | Reagovat

Tak tohle je opravdu super článek. Dá se s ním perfektně souhlasit.

"pro ženy více než skutečné sebevědomí, neřkuli oprávněné sebevědomí, jsou důležitější projevy sebevědomí". Jo, to je realita.

[3]: Princ: Já to beru jako souhlas s článkem. Je úplně jedno, jaké máte sebevědomí, jde o to, jak jste dobrý herec. Ostatně, streetgame.cz o tom je, ne? Naučit hrát.

27 Princ Princ | E-mail | Web | 18. září 2017 v 0:03 | Reagovat

[25]: My lidi děláme dlouhodobě opravdu sebevědomějšími, neučíme je jen předstírat. Krásné ženy mají dobrý čich.

28 zeny-nejsou zeny-nejsou | 18. září 2017 v 9:55 | Reagovat

[27]: Vtip je v tom, že dnes je populární právě to "dobré herectví". Řekněme, že ten muž předvede nějakou šaškárnu a pak třeba mrkne, jako že je to samozřejmě jenom hraný.
Tohle se u žen cení - jak jsem napsal - "kvalitní sňatkový podvodník".
Zřejmě ženy touží získat geny podvodníka, který se svou "poctivostí" nejdál dojde a i jejich potomci pak budou přežívat a množit se...

Je to smutný

29 zeny-nejsou zeny-nejsou | 18. září 2017 v 10:28 | Reagovat

Z diskuzí nejen na tomto blogu vyplynul závěr, že pokud má o tebe mít aspoň některá zájem, tak musíš mít:

1) husté řasy, což se dá zařídit, ale je to trochu "podvod" a můžou tě podezírat, víte z čeho...
2) rovné zuby - to už je složitější, dlouhodobá záležitost, s rizikem poškození a velký opruz
3) výraznou bradu - dost neřešitelné - nechat si tam implantovat silikon... to už je dost úlet...

Pak jsou další atributy, jako široká ramena, nebo výška, ale uvedené 3 body jsou nejspíš NUTNÉ PODMÍNKY aby vás některá milovala.

Ženy by určitě řekly, že je to nesmysl a hlavní je charakter, ale my víme svý... 35 LET je 35 LET... :-x

30 Andrew Andrew | 18. září 2017 v 12:14 | Reagovat

[29]: To je totálně přehnaný. Troufám si nesouhlasit. Kdyby bylo nutné mít hustý řasy, dokonalý zuby a nějakou totálně velkou výraznou bradu a to vše současně, tak je 90 %% kluků bez holka. A to je určitě pitomost. Rozebíráme tady problém vztahů, ale tak daleko, že by holku mělo jen pár % kluků zatím teda nejsme.

31 zeny-nejsou zeny-nejsou | 18. září 2017 v 12:26 | Reagovat

Dobře. Nemyslím to s tou bradou tak, že bys musel mít bradu půl metru, spíš obráceně - pokud ti ta brada "chybí", tak se v prdeli. Stejně tak když jsi ten bledý typ úplně bez řas, tak jsi taky v prdeli. Mezi tím jsou samozřejmě různé "odstíny", kdy týpek co nemá úplně rovné zuby, nemá extra výrazné řasy a bradu, tak ženskou mít může, ale nějaká velká láska to obvykle nebude, spíš "prostě na mě lepší nezbyl". Pak ta žena má úplně jiné nároky, když ten borec udělá nějakou chybu, nějaké slovíčko řekne nebo prostě cokoli, tak je konec.
Zatímco ten řasnatec s velkou bradou a zuby podle pravítka ji třeba mlátí, podvádí, dělá dluhy... a stejně ho pořád miluje.
Však o tom bude některý z dalších článků... :-x

32 Zvedavy Zvedavy | 18. září 2017 v 14:09 | Reagovat

[29]: Nevsiml jsem si ze by to vyplyvalo z nejakych diskuzi. Spis to tady jen omyla par blouznivcu, (kteri navic nemaji se zenami zkusenosti, takze jejich domnenky nelze brat vazne) bez ohledu na to kolikrat to jiz bylo vyvraceno.

33 zeny-nejsou zeny-nejsou | 18. září 2017 v 14:13 | Reagovat

"takze jejich domnenky nelze brat vazne) bez ohledu na to kolikrat to jiz bylo vyvraceno"

to nedává smysl...

Zkušenosti se ženami máme - ŽÁDNÁ NÁS NECHCE - to je naše celoživotní zkušenost a důkaz nad všechny "důkazy" krasavečků... :-!

34 Zvedavy Zvedavy | 18. září 2017 v 15:22 | Reagovat

[33]: No o zenach evidentne moc nevite. Pokud jsi nemel vztahy, nemas dobre kamaradky tak proste o zenach nic nevis. Je to jako bys chtel rozumovat o party na ktere jsi nebyl :-).

To ze te zadna nechce nerozporuji. S tim co tu pises chapu ze vetsine zen neimponujes a ty kterym by to nevadilo zase narazi na tvou pasivitu a vymluvy. To co rozporuji jsou ty duvody a vymluvy na vzhled. Coz lze rozporovat ciste pohledem ns realitu, kdy proste i lide co nesplnuji tebou uvedene 3 body maji hezke vztahy (znam takovych dost).

35 zeny-nejsou zeny-nejsou | 18. září 2017 v 15:28 | Reagovat

[34]: O ženách vím toho víc než bych někdy chtěl, vzhledem k tomu, že kde pracuji je většina žen a neberou si zrovna jak se říká servítky, takže přede mnou řeší všechno od menstruace až po délky penisů jejich partnerů...
Vy krasavečkové, před vámi se ženy stále jenom přetvařují, aby si vás udržely, tak spíš vy o nich nic nevíte...

36 Zvedavy Zvedavy | 18. září 2017 v 15:45 | Reagovat

[35]: Bud pred tebou resi jen povrchnj veci, nebo jsi nic nepochopil. Nebo kombinace obojiho. Jak to maji krasavecci netusim, neb k nim nepatrim, vim jen ze ty zenach nevis nic moc podstatneho.

37 james james | 18. září 2017 v 17:31 | Reagovat

[31 ]Ano, zakrslá brada nebo jakákoliv jiná deformace tvaru obličeje jsou spolu malou výškou nejhorší vady na kráse obecně.

Je to horší, než obezita nebo akné.
Navíc to nejde prakticky nijak ovlivnit.
Závisí to téměř výhradně na genech, prenatálním vývoji a vlivech v raném dětství.

Jde zhubnout, nabrat svaly, pěkně se obléct ale výšku nebo ksicht prostě nezměníte a přitom právě to je to nejdůležitější.

Podle toho se rozhodují: líbí/nelíbí.

38 Carolina Reaper Carolina Reaper | 18. září 2017 v 22:09 | Reagovat

Zapomněli jste na ruce. Jak má chlap malý ruce (úzké dlaně, tenké prsty), to je taky handicap.

39 Carolina Reaper Carolina Reaper | 18. září 2017 v 22:10 | Reagovat

Nick "zeny-nejsou" a "ProHolkyUjelMiVlak"  - to je jedna a tatáž osoba nebo dva různí lidé?

40 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 18. září 2017 v 22:39 | Reagovat

[39]: Jedná se o dva různé osoby z komunity incels, která má asi 10% zastoupení v celé společnosti. Z 99% jsou to muži.

41 Mám rád pivo s rumem Mám rád pivo s rumem | 18. září 2017 v 22:40 | Reagovat

[39]: Jistě i Ty znáš ze svého okolí muže-incelsa.

42 zeny-nejsou zeny-nejsou | 18. září 2017 v 23:52 | Reagovat

Máme akorát stejnou ikonu, protože oba známe přihlašovací heslo na blog :-D

Tak ruce mám taky jak lupič trezoru, tak další překážka, vida :-x

Prostě je to asi osud...

43 D. D. | 19. září 2017 v 12:59 | Reagovat

U vás by mě spíš než vzhled odradil váš pohled na holky..Zníte strašně nenávistně, v podstatě obviňuješ holky, že jsou nemyslící, povrchní, zlé bytosti, které nemůže zajímat něco jiného než vzhled, nemůžou být uvědomělé nebo prostě obecně "to mít hlavě srovnané". Nejsem žádná feministka, ale tenhle postoj neocení žádná holka. Holky jsou taky lidi, každá je jiná, každá trochu jinak přemýšlí, každá jinak vypadá, každá má jiné priority - nebo alespoň malinko odlišné, každé se líbí jiný kluci (to, co jedna může považovat za úplně nádherného kluka, tak druhá může považovat za naprosto nezajímavého)stejně jako to mají kluci. Tím, že tu budete nadávat na holky, jak jsou nespravedlivý, opravdu nic nezlepšíte..
Stejně tak bych tady mohla nadávat, jak jsou kluci prasata a chtějí jenom sex a že pokud nechci mít s každým jen sex na jednu noc, tak nikdy taky s nikým nebudu mít žádný bližší kontakt. Ale neudělám to, protože ač takových kluků je určitě hodně, nejsou takový všichni a místo toho, abych nadávala na kluky, prostě hledám takového, kterému nejde jen o postel.

44 D. D. | 19. září 2017 v 13:08 | Reagovat

[29]:
1) Možná jsem divná, ale nikdy jsem si na klucích moc řas nevšímala..Ani nevím, co tím myslíš.. Jako rozhodně budu radši, když kluk bude mít nevýrazné řasy, než aby používal řasenku. Tohle je spíše problém u holek, že chtějí mít výrazné oči a řasy ;)
2) Pokud ti nechybí půlka zubů a zbytek nemáš shnilý nebo každý neroste na jinou stranu, nevidím v tom žádný problém. Jeden z mých bývalých měl třeba poměrně velký předkus a nijak mě to neodradilo od toho, abych s ním byla.
3) Vážně? Brada? neříkám, že na vzhledu nezáleží vůbec, ale mnohem větší smysl by mi dávalo, kdybys třeba napsal, že záleží na tom, aby nebyl tlustý, aby nebyl menší než holka, aby neměl vousy až po prsa, měl pěkné oči (ne řasy, ale oči) nebo dobře upravené vlasy, ale brada?

Navíc, když už to tak svádíte na vzhled.. Není problém, že prostě s holkama neumíte komunikovat? Jak vám jde prostě si normálně povídat s holkou, nejste třeba moc pasivní, nevybíráte si špatné holky (ve smyslu - vybíráte si namyšlené dilinky, které jsou po vzhledu a penězích, protože nehledají vztah ve smyslu, že by hledali partnera, kterého budou milovat - jasně, že takové existují, ale nejsou takové všechny), zkoušeli jste nebo zkoušíte to často na holky? Jako jestli vás 2x odmítla holka (v reálu! ne na internetu) a vy jste proto zanevřeli na holky a řekli si, že jsou to mrchy a už to nezkoušeli, tak je to taky těžký.. Myslím, že vaším problémem nebude vzhled.. Znám spoustu "ošklivých" kluků, ale mají fungující vztahy a ani nejsou prachatí, jak byste určitě rádi namítli, tak jak je to možné podle vás? Myslím, že vám vzhled vzal sebevědomí, neumíte s holkama jednat naprosto normálně a pak to svádíte na ně.. to je váš problém.

45 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | E-mail | Web | 19. září 2017 v 14:42 | Reagovat

existují různé holky kterým se líbí různí kluci a rovněž tak existují jistí kluci který se nelíbí žádným holkám
takže tak no

46 zeny-nejsou zeny-nejsou | 19. září 2017 v 15:33 | Reagovat

[45]: ovšem zkušenost je nepřenosná... proto nám to nikdo nevěří

[44]: popisuji zřejmě věci, které jsou špatně na mně. Ano, kdybych byl tlustý - hodně a nebo malý, tak by to asi taky bylo špatně, ale na to nemám přímý důkaz z vlastní zkušenosti.

Oči jsou kupodivu všechny stejné - rozdíl dělají víčka a ty řasy...

Komunikovat moc asi neumíme - ono ani není příležitost se to naučit - tedy tu "balící komunikaci" - když k tomu nikdo člověk v životě nedostal příležitost. Takže se umíme bavit prostě jenom jako člověk s člověkem a to asi dnes nestačí...

Nezkouším už nic, protože holky mě asi nesnáší. Starším ženám co jsou "bezpečně vdané" nevadím, protože se asi nebojí, že by z toho něco mohlo být. Ty co by nějak připadaly v úvahu mě pro jistotu naprosto ignorují. :-!

47 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | 19. září 2017 v 16:16 | Reagovat

nikdo nám to nevěří zkušenost je nepřenosná, zřejmě opravdu asi žádná holka s naší nebo podobnou zkušeností ani existuje, to by jim snad matka příroda neudělala takovou křivárnu

48 Jღhnny Jღu Jღhnny Jღu | 19. září 2017 v 16:25 | Reagovat

ani neexistuje...

49 ProHolkyUjelMiVlak ProHolkyUjelMiVlak | 19. září 2017 v 17:15 | Reagovat

[43]: Pro nás je spíš každá bohyně.

50 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 19. září 2017 v 18:46 | Reagovat

Článek je zajímavý, však si myslím, že sebevědomí se dá naučit a to tak dobře, že si ho člověk vsugeruje tak, že se i sebevědomě-autenticky tak může cítit :). Já třeba jsem v dětství a pubertě byla naprostý introvert bez sebevědomí a bez nějaké průbojnosti.
A nyní to již o sobě nemohu tvrdit - ve zdravé míře sebevědomí mám jinak bych nemohla v životě fungovat tak jak funguji a nedělala bych to co dělám - psaní, knihy, komunikace s lidmi a ani bych nemohla pracovat tam kde pracuji - sázková kancelář. Prostě myslím si, že to není tak o tom těm ženám lhát že nějaké sebevědomí ten muž má - to pak vyzní trapně, ujetě a falešně. Ale když tomu muž sám věří, že je sebevědomý a věří si tak pak je to skutečně autentické :) a to je sexy. A rozhodně si nemyslím z pohledu ženy, že ženy by chtěly lež :) :), možná ty které lžou tak možná ano, ale seriózní ženská do života, která chce partnera na lásku a na všechno do života tak ta lež určitě nestrpí :).

51 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 19. září 2017 v 18:46 | Reagovat
52 zeny-nejsou zeny-nejsou | 19. září 2017 v 18:56 | Reagovat

[51]: Tak ten týpek v odkazu je typický krasaveček po jakém ženy touží... ten myslím může říkat cokoli

Průser je, že vývoj nás INCELs byl "násilně přerušen" právě někdy po pubertě, kdy pohlední muži začli žít partnerským životem.

Takže pokud jsme byli introvertní a nesebevědomí už před tím, tak pak se to jenom prohloubilo.

Zkrátka není dobré býti ošklivým mužem... :-!

53 D. D. | 19. září 2017 v 22:53 | Reagovat

[46]: Máš fakt "úžasnou" vlastnost odpovídat jenom na to, co se ti hodí. A ostatní věci děláš, jako kdybys neviděl (možná proto, že na to nemáš argumenty?).. Potom nějaká diskuze s tebou ztrácí smysl..

54 zeny-nejsou zeny-nejsou | 20. září 2017 v 8:56 | Reagovat

[53]: Na kterou část chybí odpověď?

55 zeny-nejsou zeny-nejsou | 20. září 2017 v 8:57 | Reagovat

Nj. "jsi hnusný, tak diskuze ztrácí smysl" :-!  :-x

56 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 20. září 2017 v 9:32 | Reagovat

[52]: Tak to si nemyslím, že pan Casanova by byl typickým krasavečkem. Pokud si přečtete více článku od něj tak zjistíte, že o sobě tvrdí že není ideální, ale že se bere takový jaký je, takže žádná arogance a ani krasavečkovstí tam není :).
Ale tak je to Váš úhel pohledu, který Vám neberu, jen jsem chtěla poradit a rozšířit obzory a případně poukázat cestu jak z tohoto ven, jelikož mám takový dojem, že tento kult, nebo spolek je takový já nevím - být jeho členem tak na to moc hrdá nejsem.
A ani si nemyslím, že je někdo ošklivý jak tvrdíte. Každý je krásný v něčem jiném a to že nemáte třeba krásné tělo nebo obličej - dle Vás, tak to není důvod se odepsat, naopak máte jiné přednosti a najdete tak ženu, která ty přednosti bude moci ocenit :). Třeba mě by takové přednosti zajímaly.
Ale tak respektuji názor a vyjádření, nechci rýpak, jen jsem chtěla rozšířit obzory a případně ukázat cestu jak z toho ven :). Přeji příjemný den.

57 zeny-nejsou zeny-nejsou | 20. září 2017 v 10:52 | Reagovat

Díky

58 Zvedavy Zvedavy | 20. září 2017 v 14:42 | Reagovat

[51]: No nevim jestli ten text a obecne texty toho Casanovy brat vazne (tedy jako chlap). Pusobi to na me jako vytvor dobre zpracovaneho podpantoflaka :-). Chapu ze zenam se to urcite libi, ale treba v tomhle pripade (lez) plati ze dost lidi (a tedy i zen) radeji bude klamano a uslysi to co chteji slyset, nez tvrdou pravdu (a to i kdyz pravdu tusi). Chvile zminena v clanku, kdy zena poklada otazku na niz zna odpoved a testuje pravdivost je ve fazi kdy uz vztah je stejne nahnuty. A rada v duchu - podridte se zene, aby vas neodvrhla je spise pro zoufalce.

59 Andrew Andrew | 20. září 2017 v 15:08 | Reagovat

[58]: Casanova je slavný díky těm článkům. Dobře se to čte, ale souhlas, že některé věci jsou přehnané, protože bohužel nežijeme v ideálním světě.

60 james james | 20. září 2017 v 15:10 | Reagovat

[58]::

Souhlasím, ten článek je naprostý nesmysl od a až do z.
Kdo by se tím chtěl vážně řídit hodně špatně skončí.

61 Andrew Andrew | 20. září 2017 v 16:43 | Reagovat

[60]: Lepší je mluvit pravdu, ale ne vždy to je možné.

62 Sára Lhotáková Sára Lhotáková | E-mail | Web | 21. září 2017 v 0:24 | Reagovat

[57]: Rádo se stalo :).

[58]: Tak rozhodně si nemyslím, že by pan Casanova byl podpantoflák, spíše si myslím, že si umí vážit hodnoty lidí všeobecně a dokáže je ocenit. Však je to věc názoru :).
Stále jsem však názoru, že pokud hledáte dospělou rozumnou ženu, která k sobě chce opravdu chlapa do života tak upřímnost a spolehlivost ocení mnohem víc než někoho, kdo sice bude sladce lhát, ale nebude na něj spolehnutí a činy nebudou korespondovat se slovy.
Možná na lháře skočí mladší holky, anebo ženské ze začátku, ale pak je později stejně prokouknou a odkopnou, protože život s někým kdo lže je o ničem a nikam nevedoucí. Takže bych ti šance neviděla tak černě :). Ono ženy nejsou tak hloupé, že věří každému všechno. Leckdy jen poslouchají co z toho chlapa vypadne za blud - viz machrování a přehnané vytahování a pak se nad těmito muži možná tak pousmějí a jdou dál :).
Každopádně více se k tomu vyjadřovat, jste tu ve většině a vaše názory vám všem nebudu brát :) :). Jen jsem chtěla trochu sem dodat naděje, že to není tak černé a že ten kult těch osamělých mužů není třeba brát jako zatracení :).

[60]: Mnoho lidí podle toho žije, či se tím inspirovalo a mají se šťastně, co mi na to povíte? :)  Nezahazujte úplně všechno, není to vycucané z prstu.

63 Zvedavy Zvedavy | 21. září 2017 v 11:32 | Reagovat

[62]: [62]: Ad Casanova - Ja nejsem osamely muz takze ke zdejsi komunite nepatrim a s vetsinou toho co tu autor pise nesouhlasim. Machrovani a vytahovani samozrejme nefunguje a to ani kdyz je to pravda :-). Ale o tom ten Casanova ani neni. I kdyz zene (muzi kukoliv) nereknes ze je treba hloupy (kdyz si to myslis) tak je to vlastne lez. Je to cele dost slozitejsi, neni to tak ze lzes bud porad, nebo vubec a ja bych rekl ze rozumna zena to spise chape. Je mozne byt docela dost spolehlivy a stejne obcas nerikat pravdu (treba i proto ze jsou veci do kterych nikomu nic neni). Casanova ponekud zbozstuje zeny (proto se jim ty clanky libi) a muzi z toho vychazeji jako zavislaci (nelzete ubozaci te sve bohyni, nebo vas nezahrne svou prizni). A ja tedy takhle sve vztahy nevnimam.

64 james james | 21. září 2017 v 16:15 | Reagovat

[63]: Osobně tomu Casanovovi nevěřím ani slovo.
Ty články jsou psané přesně tak, aby se zavděčily jeho publiku.
Nevím, jak ten člověk skutečně žije a upřímně je mi to celkem jedno, ale rozhodně bych nikomu nedoporučil ty jeho 'moudra' brát vážně.

65 Andrew Andrew | 21. září 2017 v 16:23 | Reagovat

[64]: Dobře se to čte. Ale je idealizované. Někdy to prostě nelze dodržet. Jak říkal Machiavelli, že žijeme v reálném světě a ne tom ideálním, nejlepším možném.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 



honzazbrna@centrum.cz
zapovezeny@seznam.cz