Hodnota

25. září 2017 v 19:05 | Mám rád pivo |  Ostatní

Žena může sbalit muže během několika minut, pro muže představuje sehnání partnerky usilovnou práci několika let, která může skončit nezdarem. Pokud se muží chtějí vyhnout celibátu, musí se naučit udržovat několik citových vztahů najednou, pro případ náhlého odmítnutí, což tuto dovednost jen málokdo zvládne.





Pro ženy, pro které je vyměnit chlapa stejně snadné jako výměna ponožek, není tato schopnost důležitá. Ženy na mužích odrádí také to, když zjistí, že muž používá cit, tam, kde ony používájí chladnou kalkulaci. Pokud tvrdím, že ženy podléhají degeneraci citu, neplátí to samozžejmě pro všechny.

Mnoho mužů pro nedostatek příležitostí na sex rezignuje a věnuje se pítí, aby mohli penis používat aspoň na čurání. Když si žena vybírá muže mají na rozhodování v jednotlivém případě víc času a pak je na muži, aby bleskově zareagoval. To je dnes u mužů považováno za špatnou vlastnost.

Ženy přistupují k sexu jako k něčemu téměř bezcennému, co mohou mít kdykoliv a s kýmkoliv, muži přistupují k sexu jako k velmi cenné vzácnosti nebo přímo jako k nedostupné věci. Ženy proto odmítají všechny své dobré kamarády, protože nechtějí dobré kamarádství špinit něčím takovým bezcenným, a když to na ně přijde, často se ukojí i na dementním jedinci. Muži by nejradši milovali se všemi svými kamarádkami, ukájení na dementkách je nepřitahuje. Ženy mohou souložit s kýmkoliv a milovat jen někoho, muži mohou milovat téměř s kteroukolov kamarádkou, souložit však nemohou s žádnou...

Heteromužům byla vnucena představa, že setkání dvou osob je věcí náhody, že musí být trpělivý a po léta čekat na tu pravou. Pak najednou zjistí, že už čekájí pouze na smrt, ta na rozdíl od té pravé přijde. Mnoho heteromužů prožije mládí s tím, že na to mají ještě dost času, zbytek života s tím, že je už na to pozdě.



Pokud máš originální myšlenku nebo nový pohled na téma blogu,
můžeš nás kontaktovat na adresy uvedené na konci stránky.

Když napíšeš svůj článek, staneš se po jeho zveřejnění
členem Autorského klubu našeho hnutí.

Jestliže znáš další nezapojené, kteří by se chtěli přidat
k Hnutí nezapojených, dej jim vědět o našem blogu.





 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (166)
Zobrazit starší komentáře

101 Viktor Viktor | 28. září 2017 v 18:53 | Reagovat

[99]: Nemusí to být troll, protože 90 procent lidí skutečně pokládá staré penice za gaye. Lidi s normálním obličejem příčinu staropanictví vůbec nechápou.

102 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 19:01 | Reagovat

Nj., dnešní svátek, všude plno zamilovaných párečků a nafintěných sebevědomých ženušek... cítím se tak na kulku do hlavy :-!

103 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 19:03 | Reagovat

Jako dopis na rozloučenou by stačila adresa tohoto blogu. Pak by snad pochopili, jak jsem musel žít a proč jsem byl sám

104 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 19:08 | Reagovat

Nevím co je tohle za zkurvenej život.

105 Viktor Viktor | 28. září 2017 v 19:15 | Reagovat

Hlavu vzhůru, staropanictví må svoje výhody: žádné rozvody, žádné alimenty, žádné pohlavní choroby atd.

106 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 19:20 | Reagovat

Na podzim je vždy deprese.

107 Váhavec Váhavec | 28. září 2017 v 21:07 | Reagovat

[91]: Je to tak. Feminismus zašel příliš daleko a vede naši civilizaci do záhuby, vymíráme. Paradoxně se shoduješ s Princem a Streetgame. Ti taky mluví o změně, kdy začíná záležet jen na alfa samcích. Články typu - "Vyhlašujeme válku beta samcům" atd.

108 james james | 28. září 2017 v 21:15 | Reagovat

[107]:
Ale, pozor! Já to neschvaluju. To vůbec!

Naopak, feminismus je jedna z nejhorších věcí, co se tzv. západní civilizaci stala.

109 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 21:22 | Reagovat

Spíš bych to nazval "moderní polygamií".
Na toto téma také připravuji článek

110 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 21:22 | Reagovat

Jinak streetgame je morální hnus

111 Viktor Viktor | 28. září 2017 v 21:32 | Reagovat

[109]: Modernī polygamii stvořil mediální obraz dokonalého muže. Krásní chlapi z televize, časopisů a internetu změnili ženský vkus, každá chce dnes promiskuitního krasavce, o kterého se pak logicky musí dělit s ostatními ženami. Tak došlo k obnovení polygamie.

112 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 21:50 | Reagovat

[111]: Ano, přesně

Nejhorší je, že si to neuvědomují. Dokud jsou mladé je o ně velký zájem, a tak pohrdají takovými jako jsme my. Ten jejich dokonalý zábavný uřvaný extrovert je však časem opustí, ale to ony zatím nevědí. Když o tom napíšeš, tak se na tebe sesypou, že nenávidíš ženy a že jsi lhář. Samozřejmě... je to nepříjemná pravda, kterou nechcou slyšet. Vlastně jim píšeš, že jsou spíš na tvé úrovni než na úrovni jejich současného (dočasného) partnera.
A protože tebou pohrdají, tak to berou jako osobní útok, když jim sděluješ, že ve skutečnosti nejsou lepší než ty.

113 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 21:50 | Reagovat

Ale je to i pro jejich dobro, aby se dozvěděly pravdu... :-x

114 Váhavec Váhavec | 28. září 2017 v 21:51 | Reagovat

[108]: Píšete o tom samém. Jen každý z jiného konce názorového spektra. Ty ostře proti a Princ nadšeně pro.

115 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 22:01 | Reagovat

Princ nemá názor. Ten na tom pouze vydělává... :-x

116 Nerozumím tomu Nerozumím tomu | 28. září 2017 v 23:08 | Reagovat

[94]: Píšeš, že jste to ještě nevzdali. Proč teda ale každého člověka, který ti chce nabídnout názor a pomoct (jak je psáno výše, má více zkušeností s holkama, tak asi bude mít objektivnější názor, než vy, kteří jste to odvodili téměr z ničeho (krom odposlechnutého rozhovoru mezi kolegyněmi) a nechceš akceptovat jiný názor, protože vy máte pravdu? Proč si myslíte, že každá žena je stejná a že vlastně všechno je jejich vina (nejsem feministka, ale opravdu se o ženách občas vyjadřujete jako o nesvéprávných nemyslících bytostech)? Proč když už se ukázalo, že to není o vzhledu, se nesnažíte bojovat za to, co změnit jde? Proč jste tak nepříjemný na všechny? Vy to nechcete změnit?

117 Váhavec Váhavec | 28. září 2017 v 23:11 | Reagovat

[115]: A užívá si pozornosti od všech okolo. Jak říká, že balí holky, i tím, když jim prozradí, že je učitelem svádění. Nejde jen o peníze. Jde i o holky.

118 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 23:22 | Reagovat

[117]: Nj., sex a prachy... jako vždy :-!

119 Nerozumím tomu Nerozumím tomu | 28. září 2017 v 23:37 | Reagovat

Hmm.. Děkuji za odpověď na moje otázky či vyjádření názoru.. Místo normální diskuze, ignorovat otázky, které se vám nehodí do vašich názorů a do vašeho pohledu na svět.. Opravdu blog a diskuze na úrovni :)

120 Zvedavy Zvedavy | 28. září 2017 v 23:43 | Reagovat

[103]: Rada lidi tu chape proc zijes sam. Nemyslim si ze to chapes ty sam.

121 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 23:44 | Reagovat

[119]: Nebuďte netrpělivá. Někdo musí být trpělivý desítky let... :-!

122 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 23:45 | Reagovat

[120]: Ty jsi zlo :-x

123 Zvedavy Zvedavy | 28. září 2017 v 23:54 | Reagovat

[119]: Ja mam dojem, ze tady jak si tu prizvukuje vice lidi se to uz uplne zvrhlo. Kdo ma vztah je bud krasavecek, nebo urvany extrovert. Balit cizi holku je jako krast nezamcene auto (tak predpokladam ze si pak tu svoji zamknou :-)) a je chyba feminismu ze holky o nichz se domnivaji ze by za ne mely byt vdecne je nechteji. Je smutne k jakym myslenkovym veletocum cloveka dozene zoufalstvi. Zatim je na tom pozitivni snad jen to ze nechtejj ostatnj muze eliminovat.

124 Zvedavy Zvedavy | 28. září 2017 v 23:55 | Reagovat

[122]: Protoze ti tu rikam neprijemnou pravdu?

125 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 23:56 | Reagovat

[123]: A ty jsi panic? Jestli ne, tak stejně netušíš o čem píšem, tak nevím proč tu strašíš...

126 zeny-nejsou zeny-nejsou | 28. září 2017 v 23:58 | Reagovat

Dávno máš být v posteli se svou partnerkou. Ale šikana je asi po čase lákavější než sex...

127 Zvedavy Zvedavy | 29. září 2017 v 0:08 | Reagovat

[125]: [125]: Nejsem ani panic. Ale ani krasavecek, ani urvany extrovert a vlastne jich moc ani neznam. Znam spoustu ruznych lidi co maji vztahy a naprosto neodpovidaji tomu co tu popisujete (naopak rada by dle vasich teorii mela byt taky panicu vcetne me, ale nejsou). A tech zen co jsou jen na vzhled znam jeste mene. Ja chapu o cem pisete, ale rada veci je v rozporu s realitou, nekdy kvuli par detailum.

128 Zvedavy Zvedavy | 29. září 2017 v 0:15 | Reagovat

[126]: Oznacovat veci co se ti nehodi do kramu sikanou je trochu ohrane. Jednou mas blog tak se musis vyrovnat s tim ze nekteri nemaji stejny nazor jako ty. Navic jsem presvedceny, ze tim utvrzovanim se v tom, ze nemate sanci, je to jen o vzhledu atd. skodite jen sami sobe. Jestli tim co pisu odvratim nejakeho panice od toho aby nad sebou zlomil hul, zvedl zadek od internetu a sel si najit skutecne pratele a partnerky tak je to fajn. A ty to klidne nazivej zlem a sikanou, pokud ti pak bude lepe - ver nebo ne ale i tobe zlepseni tveho zivota preji ;-)

129 zeny-nejsou zeny-nejsou | 29. září 2017 v 0:31 | Reagovat

Extrovertní krasaveček, co vůbec netuší o čem je řeč si přišel hrát na spasitele...
Už to že si myslíš, že někomu můžeš radit v situaci, kterou neznáš je směšný

130 Zvedavy Zvedavy | 29. září 2017 v 0:45 | Reagovat

[129]: Smesne je akorat to, jak se krecovite drzis stale stejne pisnicky. A podcenujes ctenare blogu, nejsou tak hloupi, aby ti na to skocili. Je to tak slabe ze to ani neni treba vyvracet.

Hlavne jsem ale nezaznamenal jak si ve sve situaci chces poradit ty? Pises ze mas zkurveny zivot ale jedine co nabizis je fnukat o tom tady. Mozna to trochu pomuze, ale ten zivot asi neprestane bejt zkurvenej (i kdy bych ti pral aby nebyl). Ani jsem z tebe nedostal k cemu ten vas "boj" ma vlastne vest.

131 Nerozumím tomu Nerozumím tomu | 29. září 2017 v 1:37 | Reagovat

[121]: No jen že na každého jiného reaguješ a na moje otázky/názory ne, ačkoli jsou položeny normálně, nelze je brát za šikanu.. A tato otázka, už byla položena několikrát. Jen jsem doufala, že ji třeba přestaneš ingorovat a já lépe pochopím, kde je problém.A promiň, 10let na odpověď čekat nebudu :)

A zase! je tu člověk, který by ti chtěl pomoct, poradit a hned je u tebe zlý člověk, který netuší o čem mluví? A nebyl na tebe zlý, rozhodně z toho necítím nějakou šikanu, provokaci, výsměch nebo něco negativního.Zase se chováš, jako kdyby tvůj názor byl jediný správný a ostatní byli lháři, lidi, co tě šikanují nebo urážejí apod. A jak můžeš vědět jestli je extrovertní? Nebo jestli je krasaveček? Prostě je to jen člověk, který si dal tu práci, že chce poradit někomu, kdo je nešťastný, protože si myslí, že je z toho cesty ven. Za takové lidi bys měl být rád, nebo ne? Nebo je opravdu tento blog jen pro ty, co mají stejný názor jako ty, abyste si tu společně smutnili, jak to máte těžké?
Říkáš, že vůbec neví o čem je řeč. I když člověk, který měl alespoň pár partnerek, si může jen představovat, jaké je to asi peklo být ovládaný jedním zmařeným cílem a nechat si tím ovlivnit celý život. Ale řekněme, že s nějakým tím zklamáním a frustrací má zkušenost každý...(btw. co ty víš, třeba se někdo z těch, co ti tu radí, taky dlouho trápili sami, až to nějak prolomili? Jo promiň - ty jsi pak nazval lháři). Minimálně všichni mají zkušenost s tím být panicem a poprvé něco zkoušet s holkama ;)  Ale tyto lidi na rozdíl od tebe mají zkušenosti s lidmi z masa a kostí, se vztahy, s kamarády apod. Nejenom ze seznamek nebo z toho, co zaslechli od cizích lidí (myšleno tak, že to nebyli kamarádi). Proč tedy nevědí o čem mluví? Neměli by tito lidi být právě ti, kteří ti mohou poradit, jak to chodí, co bys mohl udělat pro to, aby se tvůj život změnil k lepšímu?
Pokud bys to bral takhle (že neví, o čem mluví), tak ty zase nevíš o čem mluvíš, pokud píšeš, co chtějí ženy, co preferují a jak to chodí ve vztazích :)

132 Nerozumím Nerozumím | 29. září 2017 v 1:40 | Reagovat

[128]: Souhlasím, držím palce a moc bych ti přála, kdyby tě tu lidi začali poslouchat a tobě se povedlo probrat nějakého panice a přesvědčit ho, že to má cenu začít něco dělat :) Protože mě se to asi nepovede, i když se taky snažím jen pomoct :)

133 Princ Princ | E-mail | Web | 29. září 2017 v 2:31 | Reagovat

Taky jsem byl nepolíbený panic, než jsem začal dělat streetgame.

134 zeny-nejsou zeny-nejsou | 29. září 2017 v 8:45 | Reagovat

"Je to tak slabe ze to ani neni treba vyvracet." - závist... tak to nevyvracej

Proč píšu blog? Protože chci? Protože mě to prostě napadlo, že bych mohl psát blog? To je jenom projev ega, když všechno má předem nějaký účel, když za vším hledáš nějaký prospěch.
Zařadili nás dvakrát jako "blog dne", dostal jsem se do blesku, můj článek o nerdech si vzali na nova.cz
Jak vidět, nejsem taková mrtka, za jakou mě považujete. Ale pro krasavečky a ženušky budu pořád stejná mrtka i kdybych se dostal do N.Y.Times... To je mně jasný. Když nemáš ten správnej xicht, nebo nejsi uřvaný extrovert tak jsi pro ně jenom kus hovna, i kdyby ses jak se říká stavěl na hlavu...
Moje teorie se tím co píšete jen potvrzují...

"jaké je to asi peklo být ovládaný jedním zmařeným cílem a nechat si tím ovlivnit celý život" - jako cílem žít normální život?

Zkušenost být panice a zkoušet s holkama sice mají, ale z doby kdy ještě ani nevěděli jestli vůbec o to mají zájem... protože u těch krasavečků a uřvaných extrovertů ty první "lásky" přijdou v době, kdy ještě neví jestli by radši místo toho někde nejezdili na skejtu...
Už jsem napsal, že přede mnou se baví ty ženy úplně o všem bez přetvářky až je mně to někdy trapný. Prostě protože mnou pohrdají, neberou mě vážně a jsem pro ně neviditelnej. Tohle žádnej krasaveček nikdy nezažije. A aby bylo jasno - neříkají to samozřejmě mně - baví se mezi sebou a já to musím poslouchat. Asi nějaká špatná karma...
A co bych jako měl víc dělat? Jsem relativně úspěšný muž "v nejlepších letech", jsem vysoce inteligentní, mám široký všeobecný přehled... akorát - NEMÁM TEN SPRÁVNEJ XICHT.

[133]: Kene - čekal jsem že napíšeš, "než jsem potkal Bárbí", ale tohle je vtipnější :-D

135 Viktor Viktor | 29. září 2017 v 9:53 | Reagovat

[133]: Princi Kene, já Ti věřím, že jsi byl do 13 let panic. Ale tady se bavím o panictví ve věku od 20 let a výše!!!

136 Viktor Viktor | 29. září 2017 v 9:56 | Reagovat

Chtělo by to ještě jeden blog pro ženy, který by jim dělal osvětu a vysvětloval, jaké následky pro ně má, hledat si partnery jen podle vzhledu. Takový blog by mnoha ženám pomohl ochránit před utrpením, které pak podstupují se svými krasavečky, kteří je přivedou do jináče a poslají na potraty. A pokud ženská potrat domítne, tak krasaveček jí neplatí alimenty. Ženy potřebují otevřít oči, to by měl být smysl hnutí nezapojených.Taková malá válka beta samců proti alfa samcům, jako je například krasaveček Princ Ken. :-D

137 Viktor Viktor | 29. září 2017 v 10:04 | Reagovat

Připravuji článek s názvem:

NEJVĚTŠÍ TABU NA PLANETĚ ZEMI

Tento článek bude o tom, že ženy si vybírají partnery čístě podle vzhledu, i když to všechny popírají.

138 Nerozumím Nerozumím | 29. září 2017 v 10:31 | Reagovat

[134]: Nemusíš snad hned být zase nepříjemný.. Ptala jsem se proč píšeš blog, protože mě zajímalo, zda chceš svůj život změnit a chceš poradit od lidí nebo má blog úplně jiný účel. Ale na to jsi mi vlastně teď odpověděl.
Vůbec pro mě nejsi mrtka! pro mě jsi nešťastný člověk, který už to vzdal a má zatrpklý pohled na svět, což je škoda.. Tak trochu mi připomínáš kamaráda, který řešil podobný problém a byl z toho fakt na prášky.. ale nakonec se mu to povedlo a teď je šťastně zadaný.. Chci jen pomoct! Vůbec by ti neuškodilo vidět svět trochu v lepších barvách..

Ne, ty jsi neúspěšný v jedné oblasti (sám jsi přiznal, že v jiných jsi úspěšný) a necháváš si tím ovlivnit celý život.. Vždyť říkáš, že kvůli tomu, že nemáš holku ani nemá smysl najít si nějakou zálibu.. Ale u tebe se to dá změnit..Pokud za normální život považuješ mít partnerku, tak máš šanci na normální život. Na druhou stranu, jsou i lidi, co jsou sami a vyhovuje jim to, myslím, že nějaký normální život se dá žít i bez partnerky..

Ne každý o to přišel třeba v 16, jsou i lidi, co o to přišli okolo 20, nebo po 20..
Já fakt pochybuji, že by se ženy upřímně a otevřeně bavili před někým, kdo jim není blízký, o intimitách. Minimálně nemůžeš posoudit, jak moc pravdivé to je. Může to být úplně stejné, jako když se kluci před kamarádama a kolegama, snaží vypadat drsně a jako že je nic nerozhází, i když jsou třeba citlivý, a takhle se chovají jen před nejbližšími.. Můžou to být jen kecy :)
Ale i kdyby to tedy byla pravda.. Pořád to není taková zkušenost, jako kdyby sis to zažil na vlastní kůži nebo se ti alespoň takhle svěřovali kamarádi a kamarádky, u kterých víš, že jsou k tobě upřímní..

Sakra, vždyť v tom článku Pyramida se jasně ukázalo, že nejde jenom o ksicht.. a sociální dovednosti, komunikativnost apod. se prostě dá zlepšit.. A nemusíš být hned uřvaný extrovert, jak tu píšeš..

A pořád jsi mi neodpověděl, proč jsi tu zbytečně ošklivý na lidi, kteří mají jiný názor a chtějí ti pomoct (a nejsou na tebe zlý).. Fakt nejsi schopen snést to, že má na to jiný názor? Obzvlášť člověk, které v této oblasti má více zkušeností a navíc vlastní zkušenosti?

139 Nerozumím Nerozumím | 29. září 2017 v 10:34 | Reagovat

Ale vždyť můžeš vést hezký, úspěšný život zatím bez partnerky.. Prostě zaměřit se na něco, co ti dělá radost, začít na sobě pracovat.. a pak třeba přijde i ta holka. Sedět celý den v depresích (záměrně přehnaně napsáno) opravdu normální život není a proto jsem napsala, že ti to ovlivňuje celý život..

140 hefo hefo | 29. září 2017 v 10:47 | Reagovat

[134]: "...Jsem relativně úspěšný muž "v nejlepších letech", jsem vysoce inteligentní, mám široký všeobecný přehled... akorát - NEMÁM TEN SPRÁVNEJ XICHT."

TVL, tak to je už aké prispôsobovanie si pravdy. Nechceš to počuť, ale vôbec nie si úspešný, možno tak v porovnaní s bezdomovcom váľajúcim sa vo svojom moči. Si len zúfalec so zle liečenou depresiou, bez akýchkoľvek rozumných záujmov, vyhovárajúci sa a fňukajúci.

Keby to malo byť naozaj o ksichte, tak úspešný a inteligentný človek ako si nahováraš, že si, by už dávno išiel na plastickú operáciu. Ale stavil by som 5000 € na to, že ani operácia by ti nepomohla. V skutočnosti je to v hlave, nie na hlave.

Sorry, že takto kruto, ale môžeš si za to sám!

141 Kroutící hlavou Kroutící hlavou | 29. září 2017 v 11:05 | Reagovat

[139]:Tvůrce blogu je zahořklý a v depresi. Je otázka, jestli první byla deprese nebo první byla osamocenost. Co je příčina a co následek? Je pravda, že odmítá všechny rady. Prý to z nějakého důvodu nejde uskutečňovat. Lidé mu už navrhovali - plastickou operaci obličeje, cestu do ciziny a balit holky tam, hledat svobodné starší matky na seznamkách i v reálu přes známé, sbalit nějakou hodně mladou ze SŠ na auto a prachy a několik dalších možností. Na druhou stranu, kdyby si byla sama a už 50x tě někdo odmítl taky by si byla v háji...To by holka muasela bejt sakra ošklivá, aby jí třeba 20 kluků po sobě poslalo do háje. A současně i nepříjemná. Kdyby byla jen ošklivá, ale chytrá a milá někdo by se jí ujal. Sama píšeš, že kámoš byl v háji z neúspěchů. Nakonec se snažil a měl štěstí, ale může být i člověk, co se snaží, ale štěstí prostě nemá, tomu potom zbývá asi jen profesionálka. Jina věc je že se tvůrce blogu tolik nesnaží. Píše všude na internetu na všech psychologických forech zdlouhavý romány ale pak přizná, že žádnou neoslovil. Čeká na náznaky zájmu. Holky přitom někdy naznačujou takým způsobem, že to není poznat

142 Kroutící hlavou Kroutící hlavou | 29. září 2017 v 11:06 | Reagovat

[140]:Stejně jako v reakci na Nerozumím. Co bylo první deprese nebo smůla a totální ignor od holek...to je otazka.

143 Krasavec Krasavec | E-mail | 29. září 2017 v 11:08 | Reagovat

[140]: a na co chodit na plastiku,kdyz to preci neni vo ksichte.Houby je v hlave co mas hlave obvykle zenskou ani nezajima respektive do tyhle faze to nikdy nedojde aby to vubec mela moznost zjistit.

144 Str Str | 29. září 2017 v 11:18 | Reagovat

Tak jsem si po naprosto bezprecedentním snížení nároků konečně 3x zasouložil. Dívka mi nepřišla ani inteligentní ani atraktivní a za normálních okolností bych se do něčeho takového nepustil. Nesplnila snad ani 10% z mých nejzákladnějších požadavků.

Emoce z mé strany 0, celé to vzniklo jen proto, že jsem byl její typ, což ostatně bylo zřejmé hned od počátku. Smála se naprosto přihlouplým vtipům, které jsem jen tak prohodil a byla nadšena každou věcí, kterou jsem řekl, přestože jsem se k ničemu pořádnému ani nedostal. O mou osobnost měla 100% nezájem, vše zaměřeno na obličej.

Je tak nudné a trapné, že vzhled opravdu znamená úplně vše - ne 60 nebo 70%, ale tak 90%, zbytek připadá na ostatní vlastnosti. Můžete milovat koho chcete, jak chcete, ale spát s vámi bude jedině holka, které se líbíte.

Výsledkem je, že už ji nikdy více nechci vidět a budu raději dále sám. Jestli jsem šťastný, že se to stalo, vlastně ani nevím. Lépe asi už nebude.

145 zeny-nejsou zeny-nejsou | 29. září 2017 v 11:20 | Reagovat

[137]: Tak super, nové články jsou vítány. Snad bude článek splňovat podmínky Autorského klubu nezapojených...

146 Krasavec Krasavec | E-mail | 29. září 2017 v 11:38 | Reagovat

[144]: Konecne to nekdo bez obalu zformuloval.

147 Nerozumím Nerozumím | 29. září 2017 v 11:42 | Reagovat

[140]: No vždyť už se tu ukázalo, že to není jen o ksichtu, ale o tom, že vůbec neoslovuje holky, a celkově se asi straní lidem, nebo neumí s lidma komunikovat, protože přiznal, že ani nemá kamarády :/ Ale asi si to nechce přiznat a schovává se pořád za to, že za to může vzhled..

[141]: Ale právě, jde o to, že on přiznal, že nikdy žádnou neoslovil, takže tohle ani není zklamání a deprese z toho, že by byl pořád odmítaný.. Navíc každý byl občas odmítnutý, je to mnohem častější, než to, že to vyjde a prošel si tím každý, kdo má vztah..

A zeny-nejsou zase ignoruje to, co se mu nehodí :D

148 Nerozumím Nerozumím | 29. září 2017 v 11:50 | Reagovat

[141]: Ještě k tomu kamarádovi, věřím, že tam to opravdu prolomil tím, že se snažil, než tím, že by zničehonic začal mít štěstí.. Prostě pochopil, že když se nebude jen litovat, ale pokusí se pro to něco udělat, tak bude líp.. Taky tu holku nedostal jen tak, že by se nesnažil. Věřím tomu, že kdyby tohle pochopil dřív, byl by mnohem kratší dobu nešťastný..
Taky netvrdím, že když se člověk začne snažit, tak má do 5 minut holku, taky třeba zažije odmítnutí, ale tu holku najde.. a většinou i dost brzo ;)

149 Kroutící hlavou Kroutící hlavou | 29. září 2017 v 11:56 | Reagovat

[147]: Neoslovil, protože radši věnuje tisíce hodin,. moře času internetovým forům, kde si jen stěžuje, ale všechny rady odmítne. Ale je fakt, že to stálé odmítání většina holek pochopit nemůže. Představ si, jak tě kluci vůbec neoslovují...rozhodneš se proto udělat první krok sama, 10 kluků tě pošle do háje. A jak se budeš cítit, když potom uvidíš 11. u kterého by možná šance byla? Zbyde ti na 11. pokus vůbec nějaká odvaha a sebevědomí? Pro tebe asi scifi. A taky dost kluků mělo na začátku štěstí, že narazili na nějakou, která měla fakt zájem. Stačí být na škole nebo v práci bez holek, nemít ty vhodné a cool koníčky (ne každý umí hrát na kytaru nebo závodit na motorce úspěšně) a pokud jsou i kamarádky, známé zadané. je to těžké. Souhlas, že to nikdy nesmí vzdát, ale je to sakra těžký. Jsem co se týká názorů někde uprostřed, jen si stěžovat nic neřeší, ale ti, co tady píší, jak je to snadné taky dost dávají hraběcí rady. Ty se aspoň snažíš diskutovat na úrovni a slušně.

150 zeny-nejsou zeny-nejsou | 29. září 2017 v 12:03 | Reagovat

[147]: Moc práce

151 zeny-nejsou zeny-nejsou | 29. září 2017 v 12:04 | Reagovat

[148]: Nj., jste bohyně...

152 Nerozumím tomu.. Nerozumím tomu.. | 29. září 2017 v 14:39 | Reagovat

[149]: Neříkám, že je to lehký.. Několikrát jsem tu i psala, že opravdu klukům nezávidím to, že většina holek vyžaduje první krok, nějaký projev zájmu, od kluka.. A na to je třeba jistá kuráž. I když tohle preferuju, taky nejsem vždy v tom prvním kroku jen ta pasivní a tak jsem na nějaké to odmítnutí zvyklá (i když ne v takovém měřítku, jako si to nastínil ty). I kdyby to bylo tak, jak jsi popsal, tak si myslím, že když ten člověk zatne zuby a bude chtít, tak se k nějaké své spřízněné duši dopracuje :) Ale lehké to není.. Jenže tady opravdu jde o to, že si to ani nezkusil a hned ženy soudí a stěžuje si, jak je svět nespravedlivý a napadá ty, co s ním nesouhlasí.. Děkuji za pochopení.. Tak já opravdu nemám zapotřebí tady někoho urážet či napadat, jen mě toto téma zajímalo a chtěla jsem na to vyjádřit svůj názor a třeba i pomoct..

[150]: Moc práce? Já se s tebou snažím naprosto v klidu diskutovat o problémech, které tu zazněli. Spíš ti došli argumenty, ne? ;-)
A ne, nejsme bohyně..

153 Jméno Jméno | 29. září 2017 v 15:52 | Reagovat

[152]: ty ráda provokuješ, že? Ale do mrtvol se nekope, to ter mohli rodiče naučit.

Fakt miluju lidi jako ty, co se přijdou předvádět...dop#dele už, ten tvůj první krok - usmát se - opravdu není žádná snaha. To, čemu říkáš odmítnutí, v překladu: usmála jsem se, a on po mně nevyjel, to není odmítnutí.

Jasně, už tě vidím, jak bys fungovala v téhle situaci: na někoho promluvíš, a on tě sejme hláškou: nemáš šanci chudinko/ošklivko/tlusťoško... a když už se jednou za rok najde někdo, kdo tě neodpálkuje hned, tak je protože od tebe něco chce a vyfuckuje ter hned potom.

Zkus si tohle, třeba deset let v kuse, a pak nám napiš, ano?

Takhle vypadáš dost hloupě...asi takhle, nechápu, proč děti v Africe hladoví. Když mám hlad, tak si zajdu do kuchyně pro jídlo, ne? Sem jim asi nechce chodit nebo co...

154 Nerozumím tomu.. Nerozumím tomu.. | 29. září 2017 v 17:38 | Reagovat

[153]: Ne, tohle vůbec nemá být provokace. Snažím se tu nějak smysluplně diskutovat, což ze začátku šlo a ženy-nejsou se jevil jako příjemný, rozumný člověk, ale pak začal ignorovat otázky, které se mu nehodili do té jeho teorie a všechny, co neměli stejný názor, začal urážet, nebo mu nakonec nestáli ani za to, aby odpověděl.

Asi jsi mě špatně pochopil, nikdy jsem nepsala, že můj první krok byl usmát se.. Když jsem psala, že vždycky nejsem pasivní, jsem myslela, tak, že když se mi líbil prostě cizí kluk, tak jsem za ním šla, začala jsem se s ní bavit.. a to samozřejmě nevyjde vždy, znám odmítnutí a ne, že mě nezačal balit, to bylo třeba že řekl, že nemá zájem, nebo že má holku, když jsem to zkoušela na kamaráda, tak "promiň, ale nic k tobě necítím, jsi jen kamarádka" apod..

Já se tu nesnažím shodit to, jak je strašný, když tě někdo odmítne nebo ti nadává. Jen jsem podotkla, že odmítnutí si prožil každý a většinou častěji, než to vyšlo. A jde o to, že zeny-nejsou to ani nezkouší (takže ani nezná odmítnutí), proto jsem se ho snažila povzbudit, aby to alespoň zkusil. Třeba by byl mile překvapen! Jinak pokud myslíš posměšky a šikanu na základce/střední, tak tím jsem si prošla jako snad každý :)

Proč soudíš, že jsem hloupá?

155 Nerozumím tomu Nerozumím tomu | 29. září 2017 v 17:42 | Reagovat

Myslím, že jsme se pouze špatně pochopili.. Nic z toho, co jsem psala nebylo myšleno špatně, urážlivě nebo něco.. I Zvědavý mi tu psal, že se snažím diskutovat slušně a na úrovni.
Nevidím nic špatného na tom, když vyjádřím svůj nárok, aniž bych někoho urážela a shazovala, a když chci pomoct. Jen mě pak dokáže trochu rozčílit, když někdo nedokáže tolerovat cizí názor někoho jiného, a kvůli tomu je na něj zlý (nemyslím jen sebe, zeny-nejsou tu byl protivný na více lidí a přisuzoval jim různé vlastnosti jen na základě toho, že s ním nesouhlasili) a netoleruje názor lidí, kteří by mohli mít objektivnější názor díky zkušenostem. Ale i přesto tu opravdu nemám potřebu někoho urážet, provokovat, shazovat nebo něco :) Píšu naprosto v klidu, toto téma mě zajímá a chtěla jsem jen podiskutovat a porozumět (možná i pomoct, popostrčit) všemu problému :)

156 Viktor Viktor | 29. září 2017 v 20:30 | Reagovat

[145]: Nový článek máš v emailu.

157 Melkora Melkora | Web | 2. října 2017 v 10:50 | Reagovat

Jejej! To jste zase vy? A pořád píšete? A ještě stále jste nepochopil, proč jste tak chronicky nezadaný? Stále ještě hledáte chybu v celém ženském pokolení a nenapadlo vás, že celou dobu byla jen jedna a pouze ve vás?
Nedošlo vám, že ženy jsou různé, že každá hledá u mužů něco jiného, ale jedna věc se hnusí každé? To něco je sobecká sebestředná fňukna, z hloubi duše přesvědčená, že svět jí dluží topmodelku, nebo tři a že tragicky selhal při jejich poskytování
Příteli! Kdybyste býval vytáhl svou hlavu z vlastního pozadí a zkusil na sobě trochu zapracovat, zjistil byste,  že z těch několika miliard žen, co jich na světě je, by se našly tak dvě, tři, které by o vás stály. Ovšem, to byste nesměl, jak praví klasik, povýšit svou sebelítost na ten nejvznešenější cit.

158 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 11:05 | Reagovat

A kde bych našel ty 2 nebo 3, které by o mě stály?

159 Michal Michal | 2. října 2017 v 12:30 | Reagovat

Tak jsem se při čtení této diskuze docela upřímně zasmál. Sám jsem byl introvert a nijak krásný opravdu nejsem, ženu ale mám.
A ty mi zkus vysvětlit, co bys takové ženě, kterou by jsi teoreticky úspěšně oslovil vlastně nabídl. Nabídl bys jí nějaký výlet, dokázal bys naplánovat jít s ní na nějakou akci, pozval bys jí na jídlo? Zajímal by ses o ní jako o lidskou bytost? Dokázal bys jí říct cokoliv hezkého,udržovat konverzaci a jít s ní na víc jak dvě rande, než po ní začneš chtít sex?
Pochybuji. Dostala by od tebe fňukání že ti nic nejde, že jsou všechny zlé a stejné a neschopnost vymyslet jakoukoliv akci, udržet konverzaci, dokázat vyřešit problémy. Při prvním problému bys cukl a řekl že nevíš co máš dělat, nebo že to dá práci a to je moc námahy. Pak by tu možná byl i ten problém že hledáš "dokonalou" ženu nekuřačku, štíhlou s prsama C, bezdětnou, co nedělá nic jiného než že vaří a je doma a všechno podřizuje svému partnerovi, ale je oduševnělá a zábavná a při konfrontaci s nějakou nedokonalou ženou bys jí to dal silně najevo. Tím fňukáním śi hochu ale asi vztah nenajdeš, ty se nesnažíš nic zlepšit, ty jenom hledáš výmluvy.
A jak to vím? Ukázal jsem tenhle článek své drahé polovičce, která v něm poznala typ svého ex, ke kterému se v mládí slitovala a doufala že v tom jemném tichém asociálním stvoření bude partner. Nebyl, byl to kluk, který odmítal kamkoliv chodit, dělat cokoliv a pouze kritizoval, odmítl dělat kompromisy nebo řešit důležité věci. Žena to s ním vydržela 3 roky v sociální izolaci typu můj partner žárlí na všechno co se pohne a kritizuje jakoukoliv drobnost co se naskytne, sám se ale odmítá zlepšit, pak prchla. Moc dobře udělala.

160 Lee Lee | 2. října 2017 v 13:19 | Reagovat

[159]: Se divim ze te jeste nesmazal, polovina reakci tu uz neni. Cenzura jak za bolsevika. O_O

161 hefo hefo | 2. října 2017 v 13:42 | Reagovat

[160]: Divím sa, že ešte nezmazal mňa.

Inak, ja som tiež viacmenej introvert, škuľavý a nijako zvlášť pekný a ženu tiež mám. Ale čo som nikdy nerobil, bolo fňukanie a sťažovanie sa na všetkých okrem mňa.

162 Takara Takara | Web | 2. října 2017 v 13:44 | Reagovat

Já ti nějak nevím...mně doma vždycky říkali: je lepší být ošklivej/tlustej než blbej...proč? Protože s tím prvním lze něco dělat ale blbec ten blbcem zůstane...
Genetika dělá svoje...nicméně pokud jsi buřt, tak hurá na zvelebování vlastní tělesné schránky (to píše holka s 10-20 kg nadváhy) co se ostatního týče, existují stylisti, zubaři, kadeřníci atd. atd. a vše co k tomu je potřeba jsou jen peníze...Takže za mě NO PROBLEM (píšu jako matka samoživitelka)...co na mě ale doslova kape z každé reakce...KOMPLEXY!

Ano, jako normální ženská, potřebuju normálně vypadajícího chlapa, nároky přemrštěné nemám, nicméně chlapa, který brečí nad svým životem...well, toho mi je jen líto...rozhodně to není partner do života...protože navzdory feminizaci a emancipaci, ženu pořád potřebují někoho, kdo se postará a o ochrání o koho se budou moci opřít a ne někoho, kdo se o ně bude soustavně opírat...Nic ve zlém...

163 Takara Takara | Web | 2. října 2017 v 13:55 | Reagovat

[137]: Nepopírám! Vzhledem k tomu, že se na mě dá koukat, tak si k sobě hledám partnera, na kterého se dá koukat. Nehledám top modela (nemám ráda konkurenci) ale někoho normálního (nicméně co se vlastností týče, tak tam jsem velmi náročná...) ;-)

164 zeny-nejsou zeny-nejsou | 2. října 2017 v 14:50 | Reagovat

Pokud jsme my, které žádná nechce, pak na druhé straně musí být logicky i opuštěné ženy, pokud neberu v úvahu, že jeden alf má více žen naráz, což pro ty ženy taky není výhra...
Takže OK - pokud bych chtěl víc, chtěl bych si vybírat apod. - pak ano - "pracuj na sobě", "snaž se"...
Ale pokud mě nechce vůbec žádná a to desítky let, tak je něco špatně i "tam venku"...

165 Fikip Fikip | 7. října 2017 v 14:07 | Reagovat

[134]:nejsi uspesnej. Ses zoufalej. Naprosto katastrofalne. Vsichni co se ti snazi pomoct, nebo poradit jaou u tebe krasavecci. Pamatuj si ze tvuj zivot ovlivnujes jen ty a ne vsichni okolo.

166 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 9. října 2017 v 19:33 | Reagovat

Já jen vím, co se říkávalo: Každý mužský, který je hezčí než čert, je krasavec. Ti nejošklivější muži mívají nejkrásnější ženy. Možná proto, že se o ně ženy nemusí bát. Také se muž nehodnotí podle krásy, ale chování, jednání s ženami. Takový milý člověk -nikoliv podlézavec-nikoliv hrubec. ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 



honzazbrna@centrum.cz
zapovezeny@seznam.cz